نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تب کریمه کنگو را چطور ریشه‌کن کنیم/ فصل گرما زمان شیوع بیماری پایگاه خبری لقمه: با ورود به فصل گرما، شاهد بیماری...

  10 ماده خوراکی برای درمان آنفولانزا در خانه برخی از مواد غذایی و خوراکی هایی که در درمان آنفول...

  نتایج خودداری دانش‌آموزان از خوردن صبحانه چیست؟ یك متخصص تغذیه با بیان اینكه گرسنگی تنها روی حافظه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

همه چیز در مورد اولین بامیه پزی تهران پایگاه خبری لقمه: اولین بامیه پزی تهران نه یک مغازه مجلل و وسیع است و نه در ویترین و تابلویی چشم نواز دارد. بلکه مغازه کوچکی است که در خیابان شترداران واقع در چند قدم بالاتر از ضلع شمال شرقی میدان قیام.
در رژیم چه اشتباهاتی نکنیم؟ محققان فهرست رایج‌ترین اشتباهات را در رژیم‌های لاغری تهیه کردند.رژیم غذایی لاغری و اشتباهات را در رژیم‌های لاغری و رایج‌ترین اشتباهی که افراد در برنامه کاهش وزن و لاغری خود مرتکب می‌شوند محاسبه غلط کالری مصرفی در برنامه رژیم غذایی است.بد‌ترین روش برای شروع رژیم غذایی لاغری کاهش ناگهانی میزان کربوهیدرات و در نتیجه از دست دادن مایع زیادی از بدن می‌باشد.
ظروف پلاستیکی یکبار مصرف و مواد نگهدارنده از عوامل موثر شیوع آندومتریوز یک متخصص زنان زایمان و نازایی گفت: بیماری آندومتریوز اخیرا به دلیل بارداری در سنین بالا، استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف و مواد نگهدارنده موجود در برخی مواد غذایی مانند تن ماهی افزایش یافته است.
ویتامینی برای پیشگیری از آنفلوانزا همه‌ی ما می‌دانیم که بدن مان به ویتامین D نیاز دارد تا در سلامت کامل باشد. اما سۆال اینجاست به چه میزان ویتامین D نیاز داریم و از چه راهی باید تأمین بشود؟ در این مطلب به این سۆالات جواب می‌دهیم.