نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چاره‌ای برای پرخوری استرسی هر كسی كه در پیتزا یا بستنی دنبال آرامش می گردد می...

  خوردنی های زرد رنگ پر خاصیت زرد رنگی‌ است آرامش‌بخش و شادی‌آفرین. با دیدن این ...

  بهترین روش نگهداری و خواص توت فرنگی توت فرنگی می‌تواند استرس را از شما دور کند، ادرار ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا باید شام را زودتر خورد؟ اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که اخبار مربوط به سلامت و تناسب اندام را پیگیری می‌کنند، حتما تاکنون بارها از پزشکان و متخصصان تغذیه شنیده اید که باید شام را پیش از ساعت 7 شب خورد.
خوراکی‌‌ها علیه اسـترس استرس ممكن است همه جا با شما باشد، مثل محیط كار، در هنگام رانندگی، در جشن‌ها و مراسم و یا حتی در منزل و زمانی كه اخبار ناخوشایندی ممكن است از طریق رادیو و تلویزیون به گوشتان برسد، اما در دنیای پرتنش امروز، چه كسانی ممكن است از استرس در امان باشند؟
هنگام آلودگی هوا چه بخوریم و بنوشیم؟ یک متخصص طب سنتی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود که برای دفع سموم ناشی از آلودگی هوا، آبمیوه‌های طبیعی مصرف کنند و همچنین با مصرف لبنیات تازه به ویژه شیر می‌توانند دفع سموم را در بدن بهتر کنند تا کمتر دچار عوارض آلودگی هوا همچون تنگی نفس و با نارسایی قلبی شوند.
تیغ ماهی را دور نریزید استخوان یکی از منابع عالی کلسیم است که مصرف آن برای همه انسان‌ها قابل توصیه است؛ ولی مصرف آن بویژه برای افراد مبتلا به نرمی و پوکی استخوان، فوق العاده ارزشمند است. لازم به ذکر است که جوشاندن استخوان و مصرف آب حاصله نمی تواند کلسیم فراوانی را به بدن وارد سازد، بلکه لازم است دقیقا خود استخوان جویده و بلعیده شود.