نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چه کسانی نباید از شربت معده استفاده کنند؟ یک فوق تخصص گوارش و کبد تاکید کرد: افرادی که دچار ...

  با این 10 غذا پوستتان پیر می شود تابه‌حال فکر کرده‌اید که چرا پس از چندین روز تعطیل...

  جویدن آدامس گاهی شکل صورت را تغییر می‌دهد نحوه جویدن که یک عمل طبیعی است، روی سلامت تاثیر می...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا کودکان چاق بزرگسالان چاقی می‌شوند؟ یک عضو هیات علمی اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با اشاره به اهمیت تعادل وزن از دوره کودکی تاکید کرد:« وقتی کودک شروع به وزن گیری زیاد کند و از منحنی های رشد خارج شود به احتمال زیاد، انتظار چاقی در بزرگسالی را خواهیم داشت.»
میهمانی‌های یک بار مصرف! سفره های ساده لبه توری جای سفره های طرح دار را گرفت و گل سرخی ها برچیده شد و نوبت به ظروف پیرکس و آرکوپال و سرامیک رسید. تحول و تجدد به همین جا ختم نشد بلکه این تغییرات، سفره ایرانی را در فهرست سنت های در آستانه انقراض قرار داد.
پشت پرده شرکت صنایع بهشهر چه می‌گذرد؟ پایگاه خبری لقمه: طبق اطلاعات و اسنادی که به دست تابناک رسیده است، بهروز مرادی، مدیرعامل سابق شرکت توسعه صنایع بهشهر که طبق شنیده‌ها از دوستان محمدرضا فرزین، مدیرکل کنونی بانک مرکزی است، سلسله اقداماتی را رقم زده که ورود نهاد‌های نظارتی جهت واکاوی جدی در راستای صیانت از منافع ملی را می‌طلبد.
آشنایی با خواص گوشت شترمرغ پایگاه خبری لقمه: گوشت شترمرغ در دسته گوشت‌های قرمز طبقه بندی ‌می‌شود و از لحاظ ارزش غذایی از کم چرب‌ترین و سالم‌ترین نمونه‌های گوشت قرمز است و دارای فواید فراوانی است.