نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اطلاعیه و هشدار وزارت بهداشت برای تب کریمه کنگو پایگاه خبری لقمه: طبق اعلام روابط عمومی سازمان دام...

  هله‌ هوله‌ خوری و بلوغ زودرس در دختران متخصصان در یک بررسی جدید دریافته‌اند که هله‌ هوله ...

  غذاهایی که خاصیت ضد سرطانی دارند را بشناسید یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی تاکید کرد: سبزی ها و ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نکاتی در مورد حضور موفق در نمایشگاه های بین المللی اولین قدم برای ورود به بازارهای صادراتی و شناسایی مشتریان بین الملل، حضور در نمایشگاههای بین المللی در منطقه های شناسایی شده است.
تورم مالیات غیرمستقیم است/نسبت بین مالیات و خدمات‌دهی دولت باید رعایت شود پایگاه خبری لقمه: عضو اتاق تهران با بیان اینکه تورم، مالیات غیرمستقیم است، گفت: باید به جای افزایش نرخ، چتر مالیاتی را گسترش داد تا تمامی بخش‌ها زیر چتر مالیات قرار بگیرند و عدالت مالیاتی پیاده شود.
دردسرهای مرغ منجمد برای تولیدکنندگان پایگاه خبری لقمه: مرغ منجمدی که با هدف تنظیم بازار عرضه می‌شد این روزها بنا به گفته تولیدکنندگان و برخی مسئولان مربوطه بلای جان مرغداران شده است.
خواص درمانی عسل‌های گیاهی در فصل سرما عسل در بسیاری از كشورهای جهان با نام طلای طبیعی معروف است. درحقیقت این خواص درمانی كم‌نظیر و شفابخش عسل‌ و انواع مختلف آن است كه موجب شده این ماده طبیعی این‌چنین مورد توجه بسیاری از مردم و پزشكان طب سنتی و مدرن در جهان قرار بگیرد. آنتی‌باكتری‌های موجود در انواع مختلف عسل‌های گیاهی موجب می‌شود تا این محصول طبیعی یكی از بهترین داروهای طبیعی و موثر در درمان برخی از بیماری‌ها و اختلال‌های جسمی و روحی در انسان باشد.