نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  لیمو بخورید تا سکته نکنید! پژوهشگران آمریکایی و انگلیسی دریافتند که مصرف لیمو...

  امکان تقلب در بازار گسترده داروهای لاغری پایگاه خبری لقمه: مدیرکل آزمایشگاه های مرجع سازمان...

  غذاهای آماده و كم‌خاصیت همه ما هر روز انواع و اقسام مواد غذایی آماده و نیم...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بمب انرژی شوید موادغذایی بر میزان انرژی و خلق و خوی ما تأثیرات متفاوتی برجامی‌گذارند. آگاهی به اینكه در هر دوره و زمانی چه موادی را در سبد غذایی خود قرار دهیم كمك خواهد كرد كه با آسودگی خاطر و در شرایط بهتری فرد بتواند از آن مرحله عبور كند. برای مثال تأكید می‌شود كه مصرف سیب در طول روز افراد را از افسردگی دور نگه می‌دارد.
منتظر فیلم‌هایی با موضوع تغذیه سالم و ایمنی غذا از هنرمندان هستیم محمدهادی ایازی گفت: منتظریم که آثار بیشتری در حوزه تغذیه سالم را شاهد باشیم چه بسا ما در سال های آتی بتوانیم از ظرفیت های وزارت جهاد کشاورزی در حوزه ایمنی غذا استفاده کنیم.
خوراکی‌های ضد استرس را بشناسید پایگاه خبری لقمه: «غذای راحت»،«غذای آرام بخش»؛ آیا با این دو اصطلاح آشنا هستید؟ فکر می کنید میان این دو نوع غذا چه تفاوتی وجود دارد؟کدام یک می تواند قدری از استرس ها و تشویش های زندگی امروز را کم کند؟
فشار خون خود را بدون دارو کنترل کنید فشار خون بالا برای هر فردی یک عامل نگران کننده و تهدیدآمیز به شمار می آید که حتی می تواند باعث مرگ شود.در این مقاله قصد داریم راه های کاهش فشار خون بدون استفاده از دارو را به شما معرفی کنیم.