نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ویتامین D و بیماری سل

  دانستنی های بهداشتی سفره ای در گذشته بیشتر از سفره ‏های حصیری و پارچه ای استفا...

  نان هایی که مانع جذب روی می شوند یک متخصص تغذیه با بیان اینکه:« کمبود روی رشد را به...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

علائم کم خونی چیست؟ کم خونی مشکلی است که بین خانم ها شایع است و آمار آن در زنانی که فعالیت بیشتری دارند، بالاست. اما علایم کم خونی چیست و چگونه می توان فهمید که دچار کمبود آهن شده ایم. فرشته همیشه از خستگی زیاد گلایه داشت.
درمان 12بیماری با 12گیاه و ادویه! بی‌شک مصرف گیاهان دارویی به صورت چای و دمنوش در طول روز یا استفاده از این گیاهان برای تهیه غذا و میان‌وعده‌های غذایی، ساده‌ترین راهکار برای بهره مندی از خواص بی‌شمار گیاهان دارویی است که به وفور به صورت خودرو و کشت شده در نقاط مختلف کشورمان دیده می‌شود.
با گرفتن این رژیم های لاغری مرگتان حتمی است! تب لاغری تب تندی است. خیلی‌ها حال و حوصله وزن كم كردن طی چند ماه را ندارند و دلشان می‌خواهد یك‌شبه ره صدساله را طی كنند. از سویی نه می‌توانند جلوی خوردنشان را بگیرند و نه طاقت گرسنگی دارند...
کی و چقدر آبمیوه به کودکمان بدهیم؟ هیچ هیجانی مثل تماشای اولین روز میوه خوردن بچه‌ها نیست. وقتی که میوه را به سروصورت‌شان می‌مالند وصحنه‌های بدیعی را به وجود می‌آورند. برای همین والدین همیشه منتظر رسیدن این روز هستند و در مورد مصرف میوه درتغذیه کودک شان سوالاتی دارند.