نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اینفوگرافیک | مصرف مواد غذایی مهم بعد از ۴۰ سالگی پایگاه خبری لقمه: راه‌هایی وجود دارند که می‌توانید...

  آشنایی با علائم فقر آهن فقرآهن یکی از مشکلات شایع در بین زنان است که باید...

  مضرات نخوردن صبحانه شاید این نظر درست باشد كه ناآگاهی، عادات فردی و خا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا پس از رفع تحریم‌ها باید نگران واردات و صادرات محصولات حلال بود؟ عبدالحسین فخاری، دبیرکل موسسه‌ حلال جهانی در گفت‌‌و‌گویی به دوره پسا تحریم و فرصت‌ها و تهدید‌هایی که این مسئله در اختیار صنعت حلال کشور قرار می‌دهد اشاره و عنوان کرد: در این حوزه یک نگرانی وجود دارد و آن هم ورود کالاهای غیر حلال به کشور است.
مقابله با اشتباهات تغذیه ای همه ما کمابیش در زندگی ضعف‌هایی داریم که ما را آسیب‌پذیر می‌کنند. در حوزه تغذیه نیز این ضعف‌ها وجود دارند و به مراتب بیشتر هم هستند. وقتی سال‌ها به خوردن یک ماده غذایی نامناسب عادت کرده‌ایم دل کندن از آن خیلی سخت است حتی اگر بدانیم به سلامتی‌مان آسیب می‌زنیم. اما در مقابل این ضعف‌ها چه باید کرد؟
توصیه هایی برای مصرف کنندگان وارفارین
لاغری از درون با به کارگیری این دستورات هورمون‌ها صرفا مسئول پرمویی یا كم‌مویی یا رقم خوردن دوره‌های ماهانه نیستند. در واقع هورمون‌های زیادی در بدن شما هستند كه تمام روند غذا خوردن تا چاق شدن یا نشدن شما را كنترل می‌كنند. حتی خود سلول‌های چربی هم هورمون‌های مختلفی تولید می‌كنند. اما چیزی كه ممكن است شما آن را ندانید این است كه می‌توانید كارهایی انجام دهید كه این مواد شیمیایی قوی به‌نفع شما كار كنند.