نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا رژیم اهالی قطب شمال را امتحان کرده اید؟ رژیم غذایی که مخصوص اهالی شمالی جهان است سبب کاهش ...

  غذاهای مفید برای سرماخوردگی/شلغم را با پودر آویشن بخورید یک متخصص تغذیه گفت: برای دفع مخاط سرماخوردگی نوشید...

  اثر چای سبز وسیاه بر هلیکوباکترپیلوری عامل زخم های معده پایگاه خبری لقمه: گیاه کاملیا سیننسیس که چای را از...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نحوه نگهداری میوه و سبزی میوه ها و سبزی ها ازجمله مهم ترین گروه های غذایی هستند که مصرف روزانه شان برای تمام سنین بین ۳ تا ۴ واحد توصیه می شود. با خوردن آنها می توان ویتامین ها و املاح بسیاری را به بدن رساند.
مستحبات و مکروهات غذا خوردن در این مقاله، برخی از مواردی که باید هنگام خوردن غذا رعایت شوند، اموری که ترک آنهاهنگام غذا خوردن شایسته است،حالاتی که غذا خوردن در آنها نکوهش شده،آدابی که رعایت آنها به هنگام غذا خوردن با دیگران ضروری است وآداب پایان غذا و برچیدن سفرهاز نظر احادیث و روایات اسلامی برشمرده شده است.
تخم‌مرغ محلی بخوریم یا ماشینی؟ اگر بدانید نیمروی تخم‌مرغ محلی با کره و خوردن آن با‌نان روستایی چه لذتی دارد، دیگر هیچ‌وقت هوس خوردن تخم‌مرغ صنعتی به سرتان نمی‌زند.همان تخمی که مرغش درهوای بکر و آزاد روستا رشد می کند و خواب و خوراکش به راه است و به دور از تنش های مرغ ماشینی است.مرغ ماشینی را که می شناسید همان مرغی که در فضای سربسته و به دور از نور آفتاب با بیداری مداوم 45 روزه اسید لاکتیک خونش بالا می رود.
ناهارهای سرکاری! به نظرتان چطور می توان تغذیه سالمی در محل کار داشت و در نهایت اینکه شرایط تغذیه ای کارمندان از هر نظر، از کیفیت غذا تا محل خوردن غذا چه اثری روی راندمان کاری آنها دارد؟