نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  كمی استرس برای سلامتی مفید است محققان ادعا كردند كه میزان كمی از استرس می‌تواند ب...

  یک راه‌حل ادویه‌ای برای کنترل دیابت پزشکان در یک مطالعه جدید تاکید کردند که دارچین نه ...

  حبوبات، یک غذای کربوهیدرات دار خوب حبوبات همواره جزء مواد غذایی‌ای دسته بندی می شوند ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ذرت مکزیکی رژیمی بخورید متخصصان تغذیه معتقدند که ذرت مکزیکی اگر به صورت مناسب تهیه شود نه تنها مضر نیست، بلکه می تواند به عنوان یک میان وعده مناسب جایگزین تنقلات بی ارزش مثل چیپس و پفک شود.
آیا کرم حلزون می‌تواند جوانی و زیبایی را به پوست بازگرداند از اواخر سال گذشته بود که با شروع تبلیغ کرم‌های "حلزون" از رسانه ملی، سوالات مردم درباره سلامت و میزان اثربخشی این محصول که پیش از این در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و غیرمجاز اعلام می‌شد، شروع شد؛ محصولی که با پخش از تلویزیون مهر تایید دریافت کرده بود و حالا با لغو مجوز تولید کارخانه تولید کننده در هفته گذشته، این محصول به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.
آبمیوه های صنعتی خوب و بد دارند؟ روزگاری نوشیدن آب‌ پرتقال، انار یا آب ‌سیب مختص فصول سرد سال بود، اما حالا اگر در تابستان هوس نوشیدن این نوع آبمیوه‌ها به سرمان بزند، فورا از فروشگاه یا مغازه‌ای آن را می‌خریم و گاهی آنقدر مزه‌اش برایمان دلچسب و خنکی‌اش گوارا می‌شود که چند بار در روز برای رفع عطش و خستگی از آن استفاده می‌کنیم، اما آیا واقعا آبمیوه‌های صنعتی آبمیوه‌اند؟
همه چیز درباره پیتزا؛ مهمان ایتالیایی شاید در نگاه اول، ایرانی ها مردمان بدغذایی به نظر برسند؛ چون به سختی با غذاهای ملل دیگر ارتباط برقرار می کنند. دلیل این مدعا هم به همراه بردن چند قوطی کنسرو و چند پسته غذای کنسروی در سفرهای خارجی است.