نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تلخی زیتون این‌گونه از بین می رود اگر میخواهید زیتون را خود در منزل عمل آورید این مط...

  آنچه درباره چای کیسه ای نمی دانید چای‌های کیسه‌ای، محصولاتی فوری برای تهیه یک لیوان ...

  دلایل سردرد و روش‌های درمان آن از دیدگاه طب سنتی یک متخصص طب سنتی سردرد را یکی از بیماری‌های شایع د...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مقایسه‌ پنج آرد پرمصرف در بسیاری از محصولات غذایی از آردهای مختلف استفاده می شود که در اینجا توضیحاتی در خصوص پرکاربردترین آنها ارائه می شود.
مبتلایان به آسم غذاهای آماده به مصرف نخورند یک فوق تخصص آسم و آلرژی با هشدار نسبت به تشدید آسم و آلرژی بهاره با مصرف غذاهای آماده و رستورانی مصرف غذاهای خانگی و غذاهای بدون افزودنی را به مبتلایان توصیه کرد.
خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
مغز هسته آلبالو از کیلویی ٤ تا ١٣‌هزار تومان پایگاه خبری لقمه: بدون‌ شک مغزکردن هسته آلبالو و فروش آن کار روتین و شناخته‌شده‌ای نیست. اما عباس ‌هاشمی‌گلستانی از ٢٥ سالگی تا به امروز که ٤٢ ساله شده، یکی از پروپاقرص‌ترین مشتریان کارخانه‌های تولید مربا و کمپوت است. او که هم خریدار و هم فروشنده هسته آلبالو است، هسته‌های دورریز را از کارخانه‌ها می‌خرد و در کارگاه کوچکش مغزگیری می‌کند و به مشتریان خاصی می‌فروشد.