نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خوراکی های موثر در درمان ناباروری مردان لقمه: یک متخصص تغذیه ناباروری مصرف استروژن‌های گیا...

  اسنك‌های سالم به جای تنقلات برای لاغری بدون مایونز، بدون روغن و بدون تمام افزودنی‌های خوش...

  آسیب به معده با تغذیه نامناسب لذت غذا خوردن را متوجه نمی‌‌‌شویم؛ چون در بدترین ش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوردن مواد آرایشی و جذب میکروب‌های خطرناک درباره لوازم آرایشی و عوارض استفاده مکرر از آن‌ها مطالبی شنیده‌اید و خوانده‌اید، اما متاسفانه با وجود اطلاعات کم و بیش افراد به ویژه زنان درباره تاثیر مضر این لوازم بر پوست، هم چنان مصرف لوازم آرایشی در کشور ما بسیار بالاست.
مصرف نوشابه در ایران 2 برابر میانگین جهانی این روزها نوشابه به عنوان یك نوشیدنی دوست‌داشتنی و همه‌گیر در سبد كالاهای مصرفی خانواده‌های ایرانی جا خوش كرده است حتی در ادارات و سازمان‌ها هم این نوشیدنی به عنوان یك نوشیدنی لوكس به مصرف می‌رسد، تا آنجا كه گاهی حضور نوشابه بر سر سفره‌ها به عنوان نمادی از احترام به كارمند و مهمان نیز تعبیر می‌شود.
گوجه فرنگى یا سیب طلایی یا سیب عشق! گوجه‌فرنگی كه امروزه یكی از رایج‌ترین و پرمصرف‌ترین صیفی‌جات در جهان است، برای سالیان متمادی به نام سیب طلایی یا سیب عشق معروف بود و تنها یك گیاه زینتی مورد استفاده در باغچه‌ها بود.
آشنایی با اصول نگهداری مواد غذایی پایگاه خبری لقمه: آشنایی با اصول نگهداری مواد غذایی به از دست رفتن ویژگی های ارگانولپتیکی، ارزش تغذیه ای، ایمنی و بازار پسندی یا مطلوبیت مواد غذایی، فساد مواد غذایی گفته می شود که به سه دسته فساد شیمیایی، فیزیکی و بیولوژیکی طبقه بندی می گردد.