نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  لیمو بخورید تا سکته نکنید! پژوهشگران آمریکایی و انگلیسی دریافتند که مصرف لیمو...

  تربچه بخورید تا پوستی صاف و درخشان داشته باشید مصرف منظم سبزیجات علاوه بر سلامتی بدن و نشاط و تند...

  7عارضه مهم بی‌توجهی به مصرف نمک یددار یک فوق تخصص غدد با تاکید بر اینکه کمبود ید پس از ت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

7 نمک مخفی در غذاهایتان که آنها را نمی شناسید خیلی از ما آگاهانه یا ناآگاهانه، بیشتر از2400 میلی‌گرم سدیم را در طول روز دریافت می‌کنیم. این مطلب، شما را با 7 گروه از مواد غذایی که مقدار زیاد سدیم‌شان تعجب‌برانگیز است، آشنا می‌کند.
چطور سایز شکم خود را کوچک کنیم؟ در دنیای پیشرفته امروز هر روز یک روش به عنوان روش لاغری شکم معرفی می‌شود و با معرفی روش‌های جدیدتر، شیوه‌های قدیمی‌تر به کل فراموش می‌شوند.
روایت گرانی ماکارونی و چند توصیه در اصلاح سیاست ارزی/‌ لزوم پرداخت علی‌‌الحساب یارانه‌ پایگاه خبری لقمه: در یکی دو‌ روز اخیر پس از افزایش یکباره قیمت ماکارونی این کالا در فروشگاه‌ها ناپدید و یا با قیمت‌های بالا عرضه شد، تولیدکننده‌های ماکارونی اما می‌گویند ماکارونی که تا پیش از این با آرد یارانه ای تولید کرده‌‌ایم را گرانتر نمی‌فروشیم و کسانی که یک شبه قیمت ماکارونی را تغییر دادند مشمول جریمه تعزیرات می‌شوند.
جشنواره سلامت نیازمند پافشاری بر اهداف خود است پایگاه خبری لقمه: دومین دوره جشنواره فیلم سلامت در حالی در حال برگزاری است که به نظر می رسد به رغم ادعای جریان ساز بودن، از اهداف متصور خود فاصله دارد.