نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  یک برنامه غذایی برای بهبودیافتگان کرونایی پایگاه خبری لقمه: اشتهای بسیاری از بیماران کرونایی...

  بسیاری از سالمندان از کمبود ویتامین B12 رنج می برند تغییراتی که به دنبال افزایش سن در بدن سالمندان ایج...

  پیشگیری از سرطان با نان سبوس دار با وجودی که نان های سبوس دار نسبت به نان های بدون ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شلغم غذای مغز و اعصاب یک کار‌شناس صنایع غذایی با بیان این مطلب که شلغم دارای بسیاری از ویتامین‌ها از جمله A، B۱، B۲، B۳، C گفت: شلغم دارای مواد معدنی از جمله آهن، ارسنیک، پتاسیم، روبیدیم، سدیم، فسفر، کلسیم، گوگرد می‌باشد.
کاهش احساس گرسنگی با ورزش متخصصان تغذیه و سلامت در یک مطالعه جدید تاکید کردند که برخلاف یک باور غلط عمومی ورزش کردن نه تنها باعث افزایش اشتها نمی‌شود بلکه همچنین می‌تواند احساس گرسنگی را سرکوب کند.
كاهوی دو و نیم متری هنرمند تهرانی در جشنواره شیراز + تصاویر «محمدصالح حجت الاسلامی» یکی از هنرمندان دعوت شده جشنواره «بهترین ها از دور ریختنی‌ها»، شمایی از یک کاهوی دو متر و نیمی را با استفاده از کاغذ روزنامه، لاستیک ماشین و مواد دور ریختنی دیگر ساخت.
نقش تغذیه در میگرن و کنترل آن بیماری میگرن که 15 تا 20 درصد از مردان و 25 تا 30 درصد از زنان از آن رنج می‌برند، با سردرد شدید و عمیق، نبض دار‌ و اغلب دردهای تکرار شونده و حساسیت به نور بروز پیدا می‌کند. درد شدید معمولا از صبح زود شروع می‌شود و ممکن است یک سمت سر را درگیر کند و همراه با استفراغ یا تهوع باشد. 10 درصد از مبتلایان به میگرن، دچار اختلالات چشمی، گیجی و ضعف بعد از حملات میگرن نیز می‌شوند.