نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  باورهای تغذیه ای برای سرماخوردگی شما وقتی سرما می خورید چه کار می کنید؟ خودتان را گ...

  مصرف شیر و فرآورده های لبنی برای چه کسانی مطلقا ممنوع است؟ اگر افراد از دوران کودکی و نوجوانی کلسیم کافی دریا...

  تأثیر مصرف مكمل كراتین و مخلوط كراتین – كربوهیدرات بر توان بی هوازی و شاخص های آسیب سلولی پایگاه خبری لقمه: امروزه مصرف مكملهای غذایی در ورز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چالش ایران و افغانستان بر سر سهم آب از رود هیرمند/حقابه ایران از هیرمند چقدر است؟ پایگاه خبری لقمه: رودخانه هیرمند یکی از رودهای پرآب افغانستان است که به دریاچه هامون می‌ریزد. اما مدتی است که ممانعت افغانستان از ورود سهم ایران از آب هیرمند به مشکلی جدی برای استان سیستان و بلوچستان ایران تبدیل شده است.
روش‌ پیشگیری از ابتلا به سرطانی که مرتضی پاشایی را ازپا درآورد یک متخصص بیماری‎های داخلی اذعان کرد که سن مبتلایان به سرطان‎های معده در جامعه امروزی به زیر 50 سال رسیده است.
ویژگی های عسل مرغوب چیست؟ برای بهره بردن از خواص فراوان و شفا د هندگی عسل، از این نوع استفاده نکنید. در حالت کلی عسل تهیه شده از مواد قندی که زنبور عسل هیچ گونه نقشی در جمع آوری آن نداشته باشد و افزودن هر ماده ای دیگر اعم از مواد قندی و انواع اسانس ها، رنگ ها وانواع نگهدارنده ها به عسل، جزء موارد تقلب محسوب می شود و ارزش آن در مقایسه با عسل صفر است.
گران‌ترین مواد غذایی دنیا کدامند؟ قارچ کیلویی 3میلیون تومان، هندوانه کیلویی 9 میلیون تومان و قهوه فنجانی 150 هزارتومان...! این قیمت‌های نجومی با نرخ تورم 30سال آینده به دست نیامده‌اند.