نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مغز با صبحانه بیدار می‌شود همواره شنیده‌ایم که پزشکان از صبحانه به عنوان مهم‌...

  افزایش ریسک مرگ دیابتی ها با غذاهای فوق فرآوری شده پایگاه خبری لقمه: تحقیقات جدید نشان می دهد که غذاه...

  غذاهای پرکالری را در فصل سرما مصرف کنید یک کارشناس تغذیه گفت: در فصل سرد، بدن برای گرم نگا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ملخ دریایی کلسترول دارد؟ اگر زیاد به چشم‌های ریز و سیاه و آن سبیل بلند و باریک و پاهای سوسکی‌اش زل نزنید و حس کنجکاوی‌تان باعث نشود بدنش را لمس کنید شاید بتوانید برای یک‌بار هم که شده مزه‌اش را بچشید‌. با این ملخ دریایی که به آن میگو می‌گویند غذاهای متنوعی مانند میگو پلو، قلیه میگو، میگو سوخاری، خورش میگو و چیپس میگو تهیه می‌کنند.
كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟
سه راهکار برای ‌تحول در بخش کشاورزی و رشد امنیت غذایی پایگاه خبری لقمه: برای تامین بهتر غذای مردم و رشد امنیت غذایی در کشور، باید پوست‌اندازی جدیدی در سیاست‌گذاری کشاورزی ایجاد شود و سه تحول اساسی رخ دهد.
با چربی های تیره به آسانی لاغر شوید! تا همین اواخر ، دانشمندان گمان نمی کردند که افراد بزرگسال دارای این نوع چربی باشند . بلکه تنها تصور می شود نوزدان برای حفظ گرمای بدن دارای چنین نوع چربی هستند و بعدها با شکل گرفتن ماهیچه های بیشتر این نوع چربی از بین می رود. اما تحقیقات اخیر ثابت کرده که بیش از نیمی مردان زنان دارای این نوع چربی می باشند.