نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  دردسرهای خوردن از کجا می آید؟ پایگاه خبری لقمه: علت اصلی بیماری ناشناخته میباشد,...

  کمبود آب چه بر سر انسان می‌آورد؟ یک متخصص تغذیه گفت: کلیه فرآیندهای بدن و تمام واکن...

  مزایا و معایب لیوان‌های کاغذی و فومی استفاده از ظروف یک بار مصرف در بین افراد جامعه بسی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بهبود رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری در دولت سیزدهم پایگاه خبری لقمه: آمارها نشان می‌دهد رشد اقتصادی در سال های 92 تا 1400 به حدود نصف دوره هشت ساله پیش از آن کاهش یافت. در این میان بخش ساختمان شدیدترین کاهش را تجربه کرد به طوری که متوسط رشد 4.6 درصدی در دولت نهم و دهم به رشد منفی 4.6 درصدی تبدیل شد. با این حال با شروع دولت سیزدهم این روند بهبود چشمگیری داشته است.
گروه خونی A، زخم معده می آورد! همه ما تا به حال معده درد، مسمومیت، تهوع، استفراغ و سایر مشکلات گوارشی را تجربه کرده‌ایم و می‌دانیم وقتی معده درد بگیرد تمام فعالیت‌های روزمره مان مختل می‌شود!
با چربی های تیره به آسانی لاغر شوید! تا همین اواخر ، دانشمندان گمان نمی کردند که افراد بزرگسال دارای این نوع چربی باشند . بلکه تنها تصور می شود نوزدان برای حفظ گرمای بدن دارای چنین نوع چربی هستند و بعدها با شکل گرفتن ماهیچه های بیشتر این نوع چربی از بین می رود. اما تحقیقات اخیر ثابت کرده که بیش از نیمی مردان زنان دارای این نوع چربی می باشند.
رفع مشکلات گوارشی در خانم های باردار با توصیه های طب سنتی پایگاه خبری لقمه: یکی از شکایت‌های شایع خانم‌های باردار معضل درد معده، نفخ، سوزش و رفلاکس است. «مژگان تن‌ساز» پزشک و متخصص طب سنتی برای مادران عزیز در این دوران توصیه‌هایی کاربردی دارد.