نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خوردن روزانه قرص كلسیم خطر شكستگی استخوان سالمندان را كاهش می دهد سرپرست دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان ...

  اثرات سوء استرس بر ارگانهای مختلف (1) پایگاه خبری لقمه: تا هنگامی که زنده هستید،ممکن است...

  روش صحیح مصرف گوشت اگر چه علم ثابت کرده است که گیاه خواری در حفظ سلام...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

در رژیم چه اشتباهاتی نکنیم؟ محققان فهرست رایج‌ترین اشتباهات را در رژیم‌های لاغری تهیه کردند.رژیم غذایی لاغری و اشتباهات را در رژیم‌های لاغری و رایج‌ترین اشتباهی که افراد در برنامه کاهش وزن و لاغری خود مرتکب می‌شوند محاسبه غلط کالری مصرفی در برنامه رژیم غذایی است.بد‌ترین روش برای شروع رژیم غذایی لاغری کاهش ناگهانی میزان کربوهیدرات و در نتیجه از دست دادن مایع زیادی از بدن می‌باشد.
آیا رژیم سیب و تخم‌مرغ لاغر می‌کند؟ رژیم غذایی «سیب» و کاهش 4 کیلوگرم وزن در 5 روز، رژیم لیمو و شکست دادن سرطان در 30 روز، با رژیم قارچ در هر 10 روز 3 کیلو لاغر شوید، رژیم تخم‌مرغ و عسل، رژیم قهوه، رژیم چای و خرما و .... این اسامی را بارها و بارها از زبان دوستان می‌شنویم یا در اینترنت می‌خوانیم.
آیا با داروهای ماهواره ای لاغر میشویم؟ رئیس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران تاکید کرد :« اغلب دارو های لاغری به صورت قاچاق وارد کشور می شوند که متاسفانه اساس این دارو ها بر دفع آب بدن و تحلیل عضلات است که در نهایت مصرف این داروها باعث لاغری صوری می شود
همه چیز در مورد سوپ و سرماخوردگی معمولا در فصول سرد سال تمایل افراد به مصرف غذاهای گرم مانند سوپ افزایش می‌‌یابد و بیشتر خانواده‌ها سوپ رقیق، سبک و با هضم آسان را برای درمان سرماخوردگی مفید می‌دانند و از این رو در این فصول پرسش‌های سوپی زیادی مطرح می‌شود. این‌که آیا سوپ جوجه یا سوپ پای مرغ برای سرماخوردگی مفید است؟