نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  افزایش کلسترول عامل بازگشت سرطان پروستات بعد از سرطان پوست، سرطان پروستات یکی از بیماری‌های...

  دیالیزی‌ها آجیل نخورند یک متخصص کلیه گفت: دیالیزی‌ها تا حد امکان آجیل نخو...

  فوت و فن پخت سالم ته چین اگر در تهیۀ ته چین برخی نكات در نظر گرفته نشود، به...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.
جهان‌سومی‌ها تولیدکننده چای و انگلیس بزرگ‌ترین تاجر دبیر سندیکای کارخانه‌های چای گفت: کشور‌های ترکیه و آذربایجان با مصرف سرانه سه کیلوگرم چای بیشترین مصرف‌کننده چای در جهان هستند و آمریکا با میزان مصرف سرانه 0.6 کیلوگرم کمترین مصرف‌کننده‌ی این محصول به‌شمار می‌رود.
پایین‌ترین هزینه ماهانه یک خانواده 5 نفره چقدر است؟ در سالهای اخیر که معجزات هزاره سوم پولهای نفت کشور را با شعبده بازی و شامورتی بازی غیب کرده و تحریم را بر سر ملت ریخته اند، مهمانی ناخوانده به نام گرسنگی به خانه های اقشاری از مردم راه یافته است. اکنون هربار که به مغازهای پا میگذاری، گرسنه ای سر میرسد و از تو تقاضا میکند برایش تکه ای پنیر یا قالبی کره یا بسته ای نان بخری. هرچقدر هم در گوش ما بخوانند که این گدایان ثروتمندند و حقه بازند و زیر پوشش باندهای مافیایی فعالیت میکنند، به خرج ما نمیرود چون ما با چشم میبینیم که از سال 84 تا 92 ما که ما باشیم و شغل داریم و سر هر ماه حقوقی به حساب مان ریخته میشود، در خرج زندگی لنگ میزنیم...
فرهنگستان به جای پاستا چه واژه ای را پیشنهاد داده است؟ فرهنگستان زبان و ادب فارسی با ارائه توضیحی درخصوص واژه‌گزینی در حوزه صنایع غذایی، می‌گوید که تاکنون برای نام‌های غذاها معادل‌سازی نکرده‌ و برای غذاهای ملل نیز معادل فارسی نساخته است.