نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ۹ علت خون ریزی لثه را بشناسید افرادی که از نخ دندان استفاده می کنند، گاهی دچار خ...

  مبارزه با بوی بد بدن مواد غذایی که می‌خوریم، تأثیر مستقیم بر بوی بد بدن...

  توت سفید برای مبتلایان به دیابت مفید است توت سفید سرشار از املاح معدنی، تانن، مواد چربی و و...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خواب زود و راحت‌ با دَمنوش گیاهان دَمنوش گیاهان احساس بهتری به انسان می‌دهند و به غیر از اینکه برای بدن خواص بیشماری دارند، موجب یک خواب راحت نیز می‌شوند.
چرا مجبورم لاغر شوم؟! این روزها درزندگی بی تحرک ما که پر از رژیم های ناسالم و انواع فست فودها و غذاهای چرب و خیلی شیرین است، اینگونه معمول شده که چند کیلو اضافه وزن آنقدرها هم خطرناک نیست و ما آن را عاملی برای تهدید سلامتی نمی دانیم.
غذا در یک متن فرهنگی انسان شناسان عادات غذایی را به عنوان کلیتی پیچیده از فعالیت های آشپزی ، تمایل ها و تنفرها ، آگاهی جمعی ، اعتقادات ، تابوها ، موهومات وابسته با تولید و تهیه و مصرف غذا و در یک کلام یک مفهوم فرهنگی بزرگ می نگرند.به عنوان یک مفهوم فرهنگی بزرگ ،غذا را در مواجهه و ارتباط با بسیاری از مفاهیم فرهنگی دیگر می بیینند.
در رژیم چه اشتباهاتی نکنیم؟ محققان فهرست رایج‌ترین اشتباهات را در رژیم‌های لاغری تهیه کردند.رژیم غذایی لاغری و اشتباهات را در رژیم‌های لاغری و رایج‌ترین اشتباهی که افراد در برنامه کاهش وزن و لاغری خود مرتکب می‌شوند محاسبه غلط کالری مصرفی در برنامه رژیم غذایی است.بد‌ترین روش برای شروع رژیم غذایی لاغری کاهش ناگهانی میزان کربوهیدرات و در نتیجه از دست دادن مایع زیادی از بدن می‌باشد.