نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  یک نکته تغذیه‌ای دخترانه برای سلامت جنسی پژوهش های محققان انگلیسی نشان می دهد دخترانی که در...

  اگر مایلید فرزند پسر داشته باشید صبحانه را کامل بخورید یک كارشناس ارشد تغذیه با بیان اینکه بحث ارتباط تغذ...

  تغذیه بیماران PKUدر مواقع اضطراری پایگاه خبری لقمه: عفونت، سرماخوردگی، اسهال، تزریق ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

قند خون را با این 5 ماده غذایی کنترل کنید پایگاه خبری لقمه: مصرف مواد غذایی غنی از فیبر یکی از راه‌های کنترل دیابت است. تحقیقات نشان می‌دهد فیبر موجود در مواد غذایی گیاهی روند افزایش قند خون را کند می‌کند.
40 نکته تغذیه‌ای و بهداشتی در تهیه و عرضه غذا بنا بر اعلام متخصصان سلامت، شرط اصلی سالم زیستن برخورداری از تغذیه صحیح است و تغذیه صحیح یعنی رعایت دو اصل تعادل و تنوع در برنامه غذایی روزانه. به این معنی که به مقدار کافی از مواد مورد نیاز برای حفظ سلامت بدن در غذای روزانه استفاده کرده و این میزان نیاز نیز انواع مختلف مواد غذایی در بر گیرد.
آنچه درباره فریزر باید بدانید درباره فریزر نیز مانند بسیاری موارد دیگر تصورات اشتباهی وجود دارد كه به برخی نكات برای رفع این اشتباه ها اشاره می كنیم.
فواید شگفت انگیز خرما برای سلامتی خرما به این دلیل که سرشار از فیبرهای طبیعی و بسیار غنی از ویتامین‌ها و موادمعدنی است، فواید بیشماری برای سلامتی دارد. این محصولات طبیعی حاوی روغن، کلسیم، سولفور، آهن، پتاسیم، فسفر، منگنز، مس و منیزیم هستند که همه برای سلامتی بسیار مفیدند. گفته می‌شود که مصرف یک خرما در روز برای داشتن یک رژیم‌غذایی متعادل لازم است. خرما به مقابله با یبوست، اختلالات روده، افزایش وزن، مشکلات قلبی، ضعف جنسی، اسهال و سرطان شکم کمک می‌کند.