نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  حقایقی درباره اعتیاد به شکر ترک شکر رایج‌ترین تقاضای مردم در حال حاضر است، مثل...

  غذاهای نذری تا چند روز قابل نگهداری اند؟ یک متخصص تغذیه با اشاره به مدت زمان نگهداری غذاهای...

  این خوراکی‌ها آفت دهان را تشدید می‌کنند کارشناس تغذیه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت:...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با پنیر پیتزا یا موزارلا به طور سنتی، پنیر موزارلا (پیتزا) از شیر کامل و پر چرب گاومیش‌های آبی به دست می‌آمد اما از چندین دهه قبل ایتالیایی‌ها پنیر موزارلای بسیار خوبی از شیر گاو تولید کردند.
خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
مواد غذایی لازم برای از بین بردن چروک پوست خداوند نعمت‌هایی در اختیار ما قرار داده که با پیری و چین و چروک پوست مقابله کرده و زیبایی و شادابی آن را حفظ می‌کند. لازمه داشتن بدنی سالم و پوستی زیبا در تغذیه مناسب و سالم است.
ظروف پلاستیکی یکبار مصرف و مواد نگهدارنده از عوامل موثر شیوع آندومتریوز یک متخصص زنان زایمان و نازایی گفت: بیماری آندومتریوز اخیرا به دلیل بارداری در سنین بالا، استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف و مواد نگهدارنده موجود در برخی مواد غذایی مانند تن ماهی افزایش یافته است.