نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ارزش غذایی و خواص انواع گوشت اگرچه بیشترمتخصصان تغذیه بر این باورندکه خوردن مقد...

  درباره طبیعت گرمی و سردی غذاها چه می‌دانید یکی از مهم‌ترین بحث‌ها در ارتباط با طب سنتی که می‌...

  مصرف این مواد برای جلوگیری از سرطان و بیماریهای قلبی و فشار خون خوردن غذاهایی غنی ازآنتی اکسیدان‌ها به همه توصیه ش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کی و چقدر آبمیوه به کودکمان بدهیم؟ هیچ هیجانی مثل تماشای اولین روز میوه خوردن بچه‌ها نیست. وقتی که میوه را به سروصورت‌شان می‌مالند وصحنه‌های بدیعی را به وجود می‌آورند. برای همین والدین همیشه منتظر رسیدن این روز هستند و در مورد مصرف میوه درتغذیه کودک شان سوالاتی دارند.
بهترین سوخت و اجاق‌گاز برای سفر بهترین اجاق‌گاز، اجاق‌گازی است که تهیه سوخت آن آسان باشد و در هر شرایط آب و هوایی و هر عرض جغرافیایی کار بکند.
بختک غذای فست فودی بر غذای خانگی پایگاه خبری لقمه: زندگی مدرن موجب شده است تا از خانه ها بوی قورمه سبزی و دیگر غذاهای سنتی کمتر به مشام برسد. برخی از مردم مجبورند در فست فود ها یا رستوران که مشخص نیست از چه ترکیباتی استفاده می کنند، غذا بخورند.
این کاهش وزن جانتان را می‌گیرد چاق هستید؟ می‌خواهید لاغر شوید؟ گوشتان به کلمه رژیم حساس شده؟ لاغری به هر قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن؟البته که تقصیر شما نیست، چاق شدن تا حدودی تقصیر شماست، اما این که فکر کنید با رژیم غذایی خاص، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به وزن ایده آل برسید، حتما اشتباه است. این جملات فقط در تبلیغات کاربرد دارد، نه در زندگی واقعی شما.