نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شیر مادر سپر دفاعی در برابر افسردگی در یك مطالعه جدید معلوم شد افرادی كه در دوران نوزا...

  نکات تغذیه سالم پاییزی پایگاه خبری لقمه: تغییر در فصل اغلب به معنای تغییر...

  سالم‌ترین مخلفات برای ساندویچ می خواهید یک ساندویچ خوشمزه درست کنید؟ می توانید چ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بیماری‌های تابستانی را دور بزنید! محققان می‌گویند در تابستان فعالیت میکروب‌ها (باکتری‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها، قارچ‌ها و...) به شدت افزایش می‌یابد. هوای گرم رشد و فعالیت آنها را تشدید کرده و همین مسئله خطر ابتلا به بیماری‌‌های مختلف در قلب، کبد، کلیه، پوست، چشم و مغز را افزایش می‌دهد.
درمان‌های طبیعی خوراکی برای نازایی ناباروری یک مشکل رو به افزایش و نگران‌کننده برای زوج‌ها و خانواده‌های ایشان است که تبعات اجتماعی و اقتصادی فراوانی دارد. اما هر روش که بتواند به درمان این مشکل کمک کند باید مورد توجه قرار گیرد.
علامتی برای شناسایی پوکی استخوان یکی از محققین بر‌تر جشنواره رازی، اعلام کرد: در مطالعاتی که انجام شده به این موضوع دست یافتیم که سرعت از دست دادن تراکم استخوان افرادی که احساس خشکی دهان دارند بیشتر از کسانی است که با این مشکل مواجه نیستند.
ارتباط تغذیه با جرم و جنایت دانشمندان در تحقیقات خود متوجه شدند مصرف شکلات در کودکان می‌تواند باعث بروز مشکلات رفتاری در سنین نوجوانی و بزرگسالی شود. طبق این تحقیقات افرادی که در سنین کودکی خود به میزان زیادی شیرینی، شکلات و نوشابه مصرف می‌کنند در بزرگسالی با احتمال بیشتری دست به جرم و جنایت می‌زنند.