نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهبود خستگی مزمن با تغذیه سندرم خستگی مزمن بعد از کار زیاد، مشغله های فکری ی...

  5 غذایی که جلوی طول عمر ایرانی‌ها را می‌گیرد در اثر سوءتغذیه‌ای كه ما در ایران داریم هورمون‌های...

  پنیر و مینای دندان پنیر از خورده شدن مینای دندان جلوگیری می‌کند.

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مخرب‌ترین شیوه‌های كاهش وزن پای صحبت بسیاری از افراد كه می‌نشینیم، بر این باور هستند كه بهترین رژیم غذایی ممكن را در پیش گرفته‌اند و توانسته‌اند به زعم خودشان معجزه‌ای را بیافرینند زیرا در طول یك هفته چند كیلوگرم از وزنشان و چند سانتی‌متر از سایز دور كمر‌شان را كاهش داده‌اند در حالی كه به عقیده متخصصان تغذیه، این اشتباه‌ترین باور ممكن و نادرست‌ترین شیوه‌ای است كه افراد در پیش می‌گیرند و گاهی سلامت خود را به خطر می‌اندازند...
مصرف نوشابه در ایران 2 برابر میانگین جهانی این روزها نوشابه به عنوان یك نوشیدنی دوست‌داشتنی و همه‌گیر در سبد كالاهای مصرفی خانواده‌های ایرانی جا خوش كرده است حتی در ادارات و سازمان‌ها هم این نوشیدنی به عنوان یك نوشیدنی لوكس به مصرف می‌رسد، تا آنجا كه گاهی حضور نوشابه بر سر سفره‌ها به عنوان نمادی از احترام به كارمند و مهمان نیز تعبیر می‌شود.
این سبزی ها را در فصل بهار زیاد بخورید هر فصلی سبزیجات ویژه خود را دارد. گرچه زمستان تمام شده و روزهای زیبای بهار فرا رسیده اما لازم است تا بدن را از نظر ویتامین ها و آنتی اكسیدان ها تقویت كرد و برای روزهای گرم آینده نیروی تازه ای گرفت.
با انواع عرقیات سنتی ایران و خواص آنها آشنا شوید در سال های اخیر به دنبال تحقیقات جدید در مورد خواص داروهای گیاهی ، استقبال عمومی به استفاده از این نوع داروها نیز افزایش یافته است و هم اکنون در جهان و نیز ایران ، شرکت های معظم دارو سازی با استفاده از عصاره گیاهان دارویی ، تولیدات متنوعی را در بطری های پاکیزه و بهداشتی روانه بازار کرده اند.