نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  توزیع چیپس، پفك و لواشك در بو‌فه مدارس ممنوع مدیركل سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و...

  مواد غذایی که بدن را سم زدایی می کنند اگر می خواهید وزنتان را کاهش دهید و یا به انرژی بی...

  پوست خوب غذای خوب می‌خواهد همه مردم دوست دارند پوستی شاداب، شفاف و جوان داشته...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

یخچالی خوشبو، تمیز و بدون برفک داشته باشیم یکی از لوازم ضروری در هر خانه ای یخچال است که همه افراد خانه با آن سرو کار دارند.از بچه ها که در آن به دنبال خوراکی می گردند تا خانم خانه که وظیفه سر و سامان دادن و نظافت آن را بر عهده دارد و البته وظیفه پر کردن قفسه های یخچال نیز به عهده مرد خانه است! بنابراین خیلی مهم است که این وسیله «همه گیر» به خوبی تمیز شده و از ظاهری خوب برخوردار باشد.
اینها را بخورید تا محتاج عینک نشوید می‌توان با مصرف مواد غذایی سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی به سلامت چشم‌ها کمک کرد و جلوی ضعیف شدن آن‌ها، دژنراسیون ماکولای چشم، خشکی چشم، آب مروارید و غیره را گرفت.
شیرین کام بدون کالری زیاد کوچک و بزرگ ندارد. همه ما کمابیش عاشق طعم شیرین هستیم و خوردن شیرینی، نوشابه، بستنی و غیره را با هیچ‌چیزی در دنیا عوض نمی‌کنیم. البته خودتان بهتر می‌دانید که مصرف زیاد قند و شیرینی‌جات و نوشیدنی‌های شیرین برای سلامتی خوب نیست و مصرف بیش از اندازه این قبیل خوردنی‌ها زمینه ابتلا به چاقی و خدای نکرده دیابت نوع2 را فراهم می‌کند.
کاهش وزن با معجونی معجزه گر پایگاه خبری لقمه:این معجون بری سوزاندن کالری استفاده می شود و ویتامین ها و مواد معدنی را به بدن می رساند، و علاوه بر این، با استفاده از آن شما توانید در کمتر از پنج روز سه کیلوگرم کاهش وزن داشته باشید.