نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف سوپ و آش بعد از شیمی درمانی فراموش نشود یک متخصص خون و آنکولوژی با تاکید بر ضرورت مصرف یک ...

  ایبوپروفن در شیر! تحقیقات نشان می دهد در یک لیوان شیر بیش از 20 نوع ...

  پرهیز از مصرف شیرینی خامه ای ˈمسعود کیمیاگرˈ در گفت و گویی با اشاره به توصیه ها...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دلسوزترین گیاه دارویی برای دستگاه گوارش «هل» به عنوان طعم‌دهنده‌ مطبوع مواد خوراکی شناخته شده اما دانه هل علاوه بر بو و طعم خوش، خاصیت دارویی نیز دارد و از همه مهمتر برای تسکین مشکلات و ناراحتی‌های گوارشی استفاده می‌شود.
همه چیز درباره داشتن لثه سالم و زیبا اگر بپرسید مهم‌ترین جزء یک لبخند زیبا چیست قطعا همه می‌گویند دندان سالم و زیبا. اما در کنار سلامت و زیبایی دندان‌ها، سلامت و فرم لثه‌ها نیز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است در حدی که زیباترین دندان‌ها اگر با لثه‌ای بیمار و عفونی احاطه شوند نه‌تنها لبخند زیبایی نمی‌سازند بلکه به دلیل عفونت لثه یا تحلیل رفتن آن جلوه خود را نیز از دست داده و صاحب چنین دندان و لثه‌ای قطعا لبخند زیبایی نخواهد داشت.
مغذی‌ترین خوردنی‌های زمینی کارشناسان تغذیه همواره تاکید دارند که بدن انسان به مصرف مجموعه‌ای کامل از مواد خوراکی نیاز دارد تا به لحاظ جسمی و روانی سالم بماند و به زندگی ادامه دهد.
برای از بین بردن بوی بد غذا چه کنیم؟ راه حلی برای از بین بردن بوی بد غذااگر هنگام درست کردن غذا از بوی بد پیاز داغ و یا سیر داغ و ... رنج می برید راهکاری زیر را به شما پیشنهاد می کنیم.