نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مشاجره والدین جلوی فرزندان به مصرف الکل و مواد در نوجوانان منجر می‌شود یک روانشناس با تشریح تأثیر مشاجره والدین جلوی فرزن...

  تاثیر غذا بر برندسازی مقاصد گردشگری و توسعه پایدار فضایی پایگاه خبری لقمه: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزا...

  شش لقمه ای که جوان تان می کند! اگر می‌خواهید جوانی‌تان را حفظ کنید، این شش نوع خو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گوشت کوسه حرام است / برخورد جدی با فروشندگان آبزیان حرام مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: گوشت کوسه بر اساس فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی و سایر مراجع عظام تقلید حرام است.
فوت‌وفن‌های نگهداری آبغوره و آبلیمو به گفته یک کارشناس مواد آشامیدنی و بهداشتی معاونت غذا، پس از اینکه آبلیمو و آبغوره داخل شیشه ریخته شد، بهتر است شیشه را داخل آب جوش قرار دهید تا...
ذرت مکزیکی رژیمی بخورید متخصصان تغذیه معتقدند که ذرت مکزیکی اگر به صورت مناسب تهیه شود نه تنها مضر نیست، بلکه می تواند به عنوان یک میان وعده مناسب جایگزین تنقلات بی ارزش مثل چیپس و پفک شود.
مصرف نوشابه در ایران 2 برابر میانگین جهانی این روزها نوشابه به عنوان یك نوشیدنی دوست‌داشتنی و همه‌گیر در سبد كالاهای مصرفی خانواده‌های ایرانی جا خوش كرده است حتی در ادارات و سازمان‌ها هم این نوشیدنی به عنوان یك نوشیدنی لوكس به مصرف می‌رسد، تا آنجا كه گاهی حضور نوشابه بر سر سفره‌ها به عنوان نمادی از احترام به كارمند و مهمان نیز تعبیر می‌شود.