نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چه کسانی نباید بستنی یخی بخورند؟ بستنی‌ها دو گروه شیری و یخی دارند. بستنی‌های یخی ا...

  تندخویی با مصرف غذای سرخ شده یک متخصص تغذیه گفت: یکی از روش‌های تأمین آرامش روا...

  کنترل گرسنگی هنگام گرفتن رژیم های لاغری کنترل و غلبه بر گرسنگی از مهمترین مشکلاتی است که ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذاهای ایرانی سالم ترند/لزوم تهیه لیستی از غذاهای سنتی هر استان/غذاهای صنعتی را جایگزین غذاهای سنتی نکنید رییس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران گفت:«روند رو به گسترش بیماری های ناواگیر متولیان سلامت را نگران کرده است ومتاسفانه سن ابتلا به بیماری هایی که در این دسته جا می گیرند نیز در حال کاهش اس تا جایی که بعضی از متخصصان قلب شاهد جراحی های عروق قلب در سنین پایین تر از 40 سال هستند.»
جنسینگ ایرانی بخورید! بررسی ها نشان می دهند یکی از اصلی ترین فایده های سیاه دانه در بهبود سیستم ایمنی بدن و تقویت آن است، به طوری که حتی در بیماران مبتلا به صرع نیز مصرف آن سبب کاهش حملات تشنج می شود.
خواص درمانی و آرایشی روغن‌های گیاهی روغن‌هایی چون روغن بادام، فندق، پسته، گردو، كتان و سیاهدانه از جمله این روغن‌ها هستند، اما این روغن‌ها چه مزیتی دارند و آیا می‌توان آنها را جایگزین مواد یا كرم‌های آرایشی كرد؟
مزایای غذای سنتی در مقابل معایب غذای صنعتی این روزها با صنعتی شدن جوامع و افزایش قشر کارمند همه غذای آماده صنعتی را به دلیل وقت‌گیر نبودن به غذای سنتی ترجیح می‌دهند غافل از اینکه سلامت خود را ارزان می‌فروشند.