نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  صبح و ظهر و شب امتحان چه بخوریم؟ سال‌ها پیش، وقتی ما مثل خیلی از خواننده‌های این صف...

  توصیه‌های تغذیه‌ای برای پیشگیری از گرمازدگی کارشناس تغذیه معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزش...

  چگونه کودک را به خوردن میوه و سبزی ترغیب کنیم؟ تغذیه ناسالم دلیل اصلی افزایش هزینه‌های سلامت در ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

همه چیز در مورد سوپ و سرماخوردگی معمولا در فصول سرد سال تمایل افراد به مصرف غذاهای گرم مانند سوپ افزایش می‌‌یابد و بیشتر خانواده‌ها سوپ رقیق، سبک و با هضم آسان را برای درمان سرماخوردگی مفید می‌دانند و از این رو در این فصول پرسش‌های سوپی زیادی مطرح می‌شود. این‌که آیا سوپ جوجه یا سوپ پای مرغ برای سرماخوردگی مفید است؟
تغذیه در سفرهای تابستانی چگونه می‌توان در طول سفر که غذای روح فراهم می‌شود، با رعایت چند نکته ساده تغذیه‌ای سلامت جسم را تامین کنیم و سفری دلپذیر را تجربه نماییم.
خاصیت‌هایی كه پاستیل ندارد پاستیل از تنقلاتی است كه با شكل‌های متنوع و رنگ‌های فریبنده، بزرگ و كوچك را به خود جذب كرده و گرچه برخی انواع آن طعم خوبی ندارد، اما بافت كش‌سان منحصربه‌فرد آن در زمان جویدن چنان احساس مطلوبی در مصرف‌كننده ایجاد می‌كند كه در همه جنس‌های این محصول نظیر ژله و مارشمالو (نوعی آبنبات اسفنجی) نمی‌توان یافت و این همان عامل اصلی پرطرفدار شدن پاستیل است اما باید بدانیم این قبیل ویژگی‌ها نمی‌تواند دلیل مغذی بودن این محصول باشد.
برای داشتن شکمی تخت، خوردن این مواد غذایی را از یاد نبرید اگر می‌خواهید همیشه اندامی متناسب و شکمی تخت داشته باشید، خوردن این مواد غذایی را از یاد نبرید.