نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تأثیر مصرف مكمل كراتین و مخلوط كراتین – كربوهیدرات بر توان بی هوازی و شاخص های آسیب سلولی پایگاه خبری لقمه: امروزه مصرف مكملهای غذایی در ورز...

  لبنیات محلی بخوریم یا نه؟ آیا واقعا این لبنیات محلی و طبیعی هستند و چه افراد...

  استفاده از ظروف مسی مس بدن را تامین نمی‌کند کارشناس مواد غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

از همین امروز این خوراکی‌ها را نخورید/تغییر الگوی مصرف چیست پایگاه خبری لقمه: برای سلامتی بدنمان بهتر است مواد غذایی و نوشیدنی‌های مضر را بشناسیم و بدنمان را در معرض خطر ابتلا به بیماری‌ها قرار ندهیم.
پاکسازی پوست با بخورهای گیاهی پاکسازی پوست با انواع بخورهای گیاهی یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افرادی است که تمایلی به استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های شیمیایی ندارند.
توصیه‌هایی برای شیوع تب کریمه‌ کنگو/ شیر فله‌ای نخورید مدیرکل دفتر مدیریت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی از ابتلای 12 نفر از هموطنان‌مان به بیماری تب‌ کریمه‌کنگو و فوت چهار نفر از آنها خبر داد و گفت:‌ خوردن گوشت قرمز نمی‌تواند ناقل این بیماری به انسان باشد اما از مصرف شیر فله‌ای و غیرپاستوریزه باید خودداری شود.
خرما روی دست تولیدکنندگان باقی مانده پایگاه خبری لقمه: دبیر انجمن خرما از افت شدید قیمت و برهم خوردن بازار خرما از دولت گذشته تاکنون خبر داد و گفت: خرما روی دست تولیدکنندگان باقی مانده و با این وضعیت سازمان تعاون روستایی امسال هم مانند سال گذشته مجبور می‌شود خرمای خریداری شده را دفن کند.