نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  حقایقی درباره "تاریخ انقضا"ی موادغذایی برای بسیاری از ما بارها اتفاق افتاده که مقابل یخچا...

  چه بخوریم و چه نخوریم تا بهتر رشد کنیم؟ رئیس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران با اش...

  ۱۰ نشانه ابتلا به بیماری کلیه بسیاری از افراد به بیماری‌های مزمن کلیوی مبتلا هست...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فواید و معایب مصرف گوشت بوقلمون یک کارشناس تغذیه گفت: گوشت بوقلمون در مقایسه با گوشت مرغ ارزش غذایی بالاتری ندارد و مصرف آن به بیماران قلبی توصیه نمی‌شود.
خوردن مواد آرایشی و جذب میکروب‌های خطرناک درباره لوازم آرایشی و عوارض استفاده مکرر از آن‌ها مطالبی شنیده‌اید و خوانده‌اید، اما متاسفانه با وجود اطلاعات کم و بیش افراد به ویژه زنان درباره تاثیر مضر این لوازم بر پوست، هم چنان مصرف لوازم آرایشی در کشور ما بسیار بالاست.
معجزه رنگ ها در شادابی و تناسب اندام شما محیط، پر از عاملی برای شادابی است، اگر بشقاب غذای شما رنگی باشد بدن شما هم شاداب و سلامت خواهد بود پس بروید سراغ رنگ‌های طبیعی. همه می‌گویند رنگ سیاه آدم را لاغرتر نشان می‌دهد اما برخی رنگ‌ها هستند كه واقعا انسان را لاغر می‌كنند نه اینكه چاقی را استتار كنند. خیلی راحت رنگ‌های قرمز، سبز و زرد را امتحان كنید تا لاغر شوید.
کمیسیون تخصصی پسته در اتاق اصناف شکل گرفت/پسته دامغان خوشه‌ای صادرمی‌شود پایگاه خبری لقمه: خوشه‌های صنعتی باوجود سه دهه قدمت در صنایع کشور، به‌تازگی راه خود را به دامغان و شاخص‌ترین محصول این شهرستان یعنی پسته، بازکرده است.