نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ۷ توصیه برای صبحانه خوردن کوچولوها کودک شما هم جزء آن دسته از کودکانی است که هنگام خو...

  فست‌فود به سبک کدبانو اگر نگران سلامتی‌تان هستید باید کمی حواستان را جمع...

  ۷ ماده غذایی که باعث رفلکس اسید معده می‌شود رفلکس اسید بیماری است که در آن شیره معده حاوی اسید...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

موج پنجم کرونا هم از راه رسید/ هشدار برای پایتخت پایگاه خبری لقمه: سرانجام علائم موج پنجم کرونا هم در نقاطی از کشور نمایان شد تا از هم اکنون آماده روزهای سخت بیماری و تکرار تجربه‌های تلخ موج های قبلی باشیم.
فیروزآباد قطب تولید گیاهان دارویی و عسل برگ / صادرات سالانه ۵۰ تن گیاهان دارویی به اروپا پایگاه خبری لقمه: شهر فیروز آباد استان فارس در راستای معرفی قطب‌های صنایع تبدیلی،‌ به عنوان قطب تولید گیاهان دارویی به ویژه عسل برگ معرفی و اعلام شد، سالانه ۵۰ تن گیاهان دارویی این شهر به اروپا صادر می‌شود.
خطرات زیاده روی در مصرف این غذاهای خوب برخی از مواد غذایی ارزش غذایی بالایی دارند و برای سلامتی خوب هستند لذا توصیه به مصرف آنها می شود ولی همین مواد غذایی سالم وقتی به مقدار زیاد مصرف شوند برای بدن مناسب نیستند و سبب مشکلاتی می شوند.
پرخوری موجب درد مفاصل/کم‌خوری باعث پیری زودرس یک متخصص طب سنتی گفت: در پرخوری جذب غذا به‌درستی صورت نمی‌پذیرد و موجب ضعف معده، تنگی نفس و درد مفاصل شده،همچنین در کم‌خوری و تداوم آن، قوای بدن تحلیل رفته ضعف در بدن بروز می‌کند که سوءتغذیه یا کم‌خوری منجر به پیری زودرس می‌شود.