نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چرا برخی افراد هیچ وقت لاغر نمی مانند؟ رژیم غذایی همیشه تنها عامل اضافه وزن و چاقی نیست. ...

  شستن سبزیجات با مایع ظرفشویی بی فایده است یک متخصص بیماری‌های داخلی، شست و شوی سبزیجات با نم...

  غذاهایی كه باید آنها را بیشتر خورد تنوع محصولات و مواد غذایی و فلسفه خوردن غذاها، نشا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

این سوسیس كالباس‌های خوشمزه! همین چند سال پیش بود که انتشار گزارش اداره استاندارد تهران درباره کشف تخلفات گسترده در صنعت سوسیس و کالباس جنجال زیادی را در کشور به پا کرد و بسیاری از تولیدکنندگان فعال در این صنعت در مظان اتهام قرار گرفتند. از زمان انتشار آن گزارش تاکنون بیش از سه سال می‌گذرد. اما آیا در این مدت تحولی در کیفیت سوسیس و کالباس تولید داخل رخ داده است؟
گیاهخواران بیشتر عمر می‌کنند! در شرایطی که بعضی از مردم حتی نمی توانند تصور یک روز غذای بدون گوشت را بکنند، بعضی دیگر مصرانه روی برنامه غذایی گیاهی خود تاکید می‌کنند و به عنوان گیاهخوار معتقدند به این ترتیب زندگی بهتر و البته سلامت‌تری را در پیش گرفته‌اند.
چرا به آسانی نمی‌توان لاغر شد؟ خیلی‌ها شکایت دارند که با آب‌خوردن هم چاق می‌شوند. می‌گویند حتی اگر چیزی نخوریم و فقط نفس بکشیم باز هم چاق می‌شویم. اما این شکایت‌ها منحصر به چاق شدن نیست و کم کردن وزن هم برای خودش داستان دیگری است.
230هزار تومان برای یک شام دو نفره‌ در تهران! این روزها رفتن به رستوران‌های لوکس به یک جاذبه‌ی گردشگری در تهران تبدیل شده و مردم تلاش می‌کنند، برای یک‌بار هم که شده، به رستورانی بروند که برای خودش اسم و رسمی دارد.