نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تکنیک‌های جویدن بهتر غذا یک راه برای ایجاد این عادت خوب این است که هرگاه پس...

  خوردن صبحانه و پرهیز از مصرف نوشابه‌های گازدار از فشار خون بالا می‌کاهد نتایج یک بررسی نشان داد که حفظ نمایه‌ی توده‌ی بدنی...

  در زمستان نارنگی درمانی کنید نارنگی یکی از پرطرفدارترین میوه‌های فصل پاییز و زم...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

صبحانه را با هم بخورید بسیاری از آداب و عادات زندگی در خانواده شكل می‌گیرد. بسیاری از آداب و عادت شكل گرفته در خانواده تعیین‌كننده میزان سلامت​ و شادابی یا بیماری و افسردگی افراد است. بسیاری از شاخصه‌های سلامت​ یا نشانه‌های بیماری زودگذرند و بسیاری دیرپا و مزمن.
فندق؛ خوشمزه و مغذی و بسیار پرانرژی این میوه‌ی خوشمزه حاوی مواد معدنی و عناصری مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، مس، سلنیوم، روی، آهن و منیزیم می‌باشد و از ویتامین‌های خانواده‌ی ب (B۱ ،B۲ ،B۳ ،B۵ ،B۶) و ویتامین C ،E و K نیز بی‌بهره نیست.
مصرف شیر گاو در دوره نوزادی موجب آسیب دستگاه گوارش می‌شود یک فوق تخصص گوارش کودکان با اشاره به اینکه عدم درمان خونریزی‌های گوارشی کودکان تاثیرات سوئی بر رشد و وضعیت قلبی آنان دارد، گفت: مصرف شیر گاو در دوره نوزادی موجب آسیب به مخاط دستگاه گوارش خواهد شد؛ بنابراین کودکانی که زمینه آلرژی‌های غذایی دارند در صورت مصرف شیر گاو، دچار خونریزی‌های گوارشی می‌شوند.
۶ عادتی که همانند سیگار کشیدن مضر است گفته می شود، علاوه بر سیگار کشیدن عادت های ناسالم دیگری نیز وجود دارد که پیامدهای آن با عوارض سیگار کشیدن فرق چندانی ندارد.