نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ترفندهایی برای جلوگیری از پرخوری‌های شبانه تصمیم «شب‌ها ریزه خواری نمی‌کنم» از خرید در سوپرما...

  سبزیجات سبز ژن سرطان را از بین می‌برند مطالعات نشان می‌دهد مصرف سبزیجات سبز می‌تواند در ج...

  هشدارهایی در رابطه با رژ لب رژ لب، به عنوان اولین و مهمترین ابزار آرایشی و بهد...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نکته‌هایی برای پختن ماهی ماهی یکی از مفیدترین مواد غذایی است که متاسفانه در ایران میزان مصرف آن پایین تر از بسیاری از کشورهای جهان است.
باورهای اشتباه اما رایج تغذیه‌ای امروزه اطلاعات فراوان و حتی اشتباه در مورد تغذیه‌، تشخیص یک الگوی صحیح تغذیه‌ای را دشوار کرده است.
ارتباط صبحانه کامل و باردار شدن بررسی های جدید حاکی از آن است که، مصرف یک صبحانه کامل به زنان مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک (شایع ترین اختلالات غدد درون ریز در زنان و شایع ترین علت نازایی که ناشی از نبود تخمک گذاری است) کمک می کند تا باردار شوند.دریافت کالری صبحانه انسولین ،تستسترون و هورمون هایی را که اختلال در عملکردشان می تواند تاثیر نامطلوبی روی احتمال باردار شدن بگذارد منظم می کند.
ماهیان دریایی سالم‌ترند یا پرورشی؟! در جهان استقبال از مصرف ماهی پرورشی به دلیل اطمینان از رعایت اصول فنی و بهداشتی و سیستم‌های تحت کنترل انسانی بیشتر از ماهیان دریایی شده است چون با رشد اقتصادی کشورها و صنعتی شدن و آلودگی آب‌ها، امکان وجود فلزات سنگین و سموم بالاخص جیوه در گوشت ماهیان بالاتر رفته لذا گرایش مصرف‌کنندگان به ماهیان پرورشی است.