نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آبمیوه های مفید برای سلامت قلب کدامند؟ قمه: مصرف آب و عصاره برخی میوه ها و سبزیجات برای س...

  خطر سحری نخوردن چیست؟ پایگاه خبری لقمه: متخصص داخلی با تأکید بر اینکه با...

  این خوراکی ها معدن پتاسیم هستند! پتاسیم با محافظت از رگ های خونی در مقابل ضخیم شدن ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

از خواص نعنا چه می دانید نعنا گیاهی است باطبع گرم و خشک که دارای خواص فراوان دارویی است و مصرف آن به اشکال مختلف از جمله تازه، خشک شده، اسانس، دمکرده، پودر و... امکان‌پذیر‌است.
چگونه غذا بخوریم تا سالم بمانیم شاید دیده و یا شنیده اید كه افرادى با داشتن سرمایه ى بسیار و بهره مندى از همه گونه امكانات رفاهى و استفاده از انواع غذاهاى رنگارنگ ، از نعمتى بزرگ یعنى سلامتى محرومند و به همین دلیل از زندگى خود لذتى نمى برند! و بالعكس افرادى با خوردن غذایى معمولى و ساده در كمال صحت و سلامت عمرى طولانى مى كنند و از زندگى خود لذت مى برند. به راستى رمز و راز سلامتى در چیست ؟
12 غذا برای خانم هایی که بتازگی مادر شده‌اند به عنوان خانمی که اخیرا مادر شده ، یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای خود و کودک خود انجام دهید، اینست که غذای سالم بخورید.
10 تکنیک در پخت خورش قیمه خوش رنگ و خوش طعم برای طبخ عالی این غذای اصیل، نکته‌های ریزی وجود دارد که در این مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد زیرا برای اینکه لپه‌ها شکل اصلیشان را از دست ندهند یا قیمه رنگ زیبایی پیدا کند و تلخ نشود، همواره سۆال‌های فراوانی از سوی خانم‌ها مطرح می‌شود.