نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین ساندویچ کدام است؟ ساندویچ می تواند خانگی و از انواع تخم مرغ، الویه، ...

  پخت طولانی مدت سبزی از ارزش غذایی موجود در آن می‌کاهد بهتر است افراد در صورت تمایل به سرخ كردن سبزیجات، ...

  حد مجاز مصرف پروتئین در ورزشکاران چقدر است؟ پایگاه خبری لقمه: پروتئین یکی از 3 ترکیب مهم بدن ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رفع غلظت خون با مصرف انار یک متخصص طب سنتی گفت: غلظت خون در رنگ و شفافیت پوست بسیار اهمیت دارد چرا که میزان غلظت خون در زیبایی و خوش رنگی چهره تاثیر گذار است و افزایش غلظت خون موجب تیره شدن پوست می‌شود و مصرف انار در کاهش غلظت خون تاثیر گذار است.
خیار برای چه کسانی مضر است؟/فواید خیار برای سلامتی این مقاله به محتوای تغذیه‌ای خیار، فواید سلامتی احتمالی آن، نکاتی برای خوردن یا استفاده از خیار، و هرگونه خطر بالقوه سلامتی می‌پردازد.
مصرف زیاد آسپرین منجر به کوری می‌شود پژوهشگران علوم پزشکی در دانشگاه ویسکانسن آمریکا دریافتند: افرادی که به طور دائم آسپرین را به مدت دست کم ۱۰ سال مصرف می‌کنند؛ با خطر نابینایی و بیماری ماکولا دژنراسیون (Macular degeneration) ‏ روبه رو هستند که با بالارفتن سن در ارتباط است.
تحمل بوی بد سیر و پیاز، ارزشش را دارد از درمان سرطان گرفته تا بهبودی بیماری های قلبی عروقی ، خوردن سیر و پیاز مزایایی دارد که ارزش تحمل بوی بد آنها را به انسان می دهد . خانم شوارتز ، پزشک خانواده می گوید : « خوردن سیر و پیاز را هیچگاه ترک نکنید چون خاصیت درمانی زیادی دارند و این حرف که پیاز را از غذا جدا کنید را هم به کلی فراموش کنید . با توجه به قدرت درمانی این مواد مغذی ، باید مقدار مصرف آنها را در سبد غذایی خانواده بیشتر کنید . »