نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اگر جدی نگیرید، دندان های تان را به خطر انداخته اید حداقل یك بار جرم گیری در سال ضروری است، حتی هر 6 م...

  در روزهایی که هوا آلوده میشود غذای آماده به مصرف نخورید عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه کشور با بیان ا...

  کله پاچه خورها بخوانند لقمه: کله پاچه غذایی سنتی و ایرانی است که طرفداران...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شخصیت خود را با مواد غذایی شکل دهید یافته های جدید علمی دانشمندان نشان می دهند که مواد غذایی می توانند در دستگاه گوارش واکنش هایی ایجاد کنند که باعث تغییرات روحی در انسان می شود و بر شخصیت انسان تاثیر می گذارد .
تأثیر نور و صدا روی نحوه‌ی غذا خوردن در رستوران زمانی که به رستوران می‌روید به چه چیزی دقت می‌کنید؟ کیفیت غذا؟ قیمت‌ها؟ تنوع غذایی؟ مکان رستوران؟
آیا خوردن میوه چربی خون را بالا می برد؟ درباره میوه‌ها پرسش‌های زیادی پرسیده می‌شود این‌که میوه و سبزی را چه زمانی از روز بخوریم که بیشترین نفع را از ویتامین‌ها و املاح معدنی آن ببریم؟ آیا هرچه بیشتر میوه بخوریم مواد مغذی بیشتری جذب بدنمان می‌شود؟ این‌که می‌گویند زیاده‌روی در مصرف میوه‌ها باعث افزایش تری‌گلیسیرید خون می‌شود صحت دارد؟ آیا می‌شود میوه و سبزی را جایگزین وعده شام کرد؟ چرا می‌گویند میوه را زود قاچ نکنید؟
همه پنیرهای محلی ایران را بشناسید سطح توقع پنیری ما، دیگر از پنیر دانمارکی و لیقوان به شدت بالا رفته و با این تنوع پنیری، حتی سر در آوردن اینکه هر کدام به چه کاری می آید کمی پیچیده شده. پنیرخورهایش می گویند بعضی از پنیرها علاوه بر مصرف صبحانه یا عصرانه، مصرف غذایی هم دارند.