نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نشانه‌‌ های بیماری وبا چیست؟ وبا، یکی از بیماری‌های اسهالی است. بیماری ناشی از سمی است که توسط میکروب در روده افراد بیمار ترشح می‌شود. وبا در دو تا پنج درصد بیماران، اسهال شدید ایجاد می‌کند که شبیه آب برنج بوده و بی‌بو است یا گاهی بوی ماهی می‌دهد. اسهال شدید آبکی، استفراغ بدون احساس تهوع قبلی و عطش فراوان از علائم بیماری وبا هستند. نکته قابل توجه در بیماری وبا این است که در این بیماری، ‌دل درد یا دل پیچه وجود ندارد.کارشناسان بهداشتی توصیه می‌کنند در صورت وجود علائم فوق، فورا باید به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه شود.
درمان‌های طبیعی خوراکی برای نازایی ناباروری یک مشکل رو به افزایش و نگران‌کننده برای زوج‌ها و خانواده‌های ایشان است که تبعات اجتماعی و اقتصادی فراوانی دارد. اما هر روش که بتواند به درمان این مشکل کمک کند باید مورد توجه قرار گیرد.
چرا میوه های خارجی خوش رنگ ترند؟ در روزهایی که تولید کنندگان میوه تدارک فروش شب عید را می بینند، بازار میوه خود را برای ورود میوه های ماندگار با رنگ و طعم ویژه آماده می کند. میوه های با کیفیتی که ظاهری شبیه به میوه های وارداتی دارند اما نه از طعم آبکی در آنها خبری هست و نه از مضرات کودهای شیمیایی و هورمون های رشد.
چگونه در رژیم گرفتن شکست نخورید؟ رژیم‌هایی که کالری اندکی دارند، در کوتاه مدت باعث کاهش وزن می‌شوند؛ ولی، در طولانی مدت حفظ آن‌ها مشکل است.