نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بیماران قلبی کله پاچه و سوسیس، کالباس نخورند یک متخصص تغذیه گفت: برای پیشگیری از بیماری‌های قلب...

  رژیم غذایی تاثیری در افزایش یا کاهش میل جنسی مردان ندارد در جامعه ما گفته می شود غذاهایی که خاصیت گرمی دارن...

  راز خواب آرام در تغذیه سالم است متخصصان دریافتند نه تنها قهوه و مواد حاوی کافئین ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کاهش مصرف چربی با 9 ترفند ساده اگر می‌خواهید چند کیلو لاغر شوید یا راحت‌تر نفس بکشید چند توصیه داریم تا مصرف چربی را کاهش دهید.
«کباب بناب» هم ثبت ملی شد ثبت ملی برخی از موضوعات روزمره زندگی ایرانیان در دولت گذشته به حدی رسیده بود که ثبت بسیاری از آثار ضروری فراموش شد و گویا این روند قرار است ادامه داشته باشد.
رژیم غذایی در سرطان پستان تاثیر گذار است سرطان پستان از شایع ترین سرطان ها در میان خانم هاست که با رژیم غذایی مناسب می توانند از بروز آن جلوگیری کنند.
این 10 نوع خوراکی شما را از رفتن به دندان پزشک بی نیاز می کنند پایگاه خبری لقمه: مسواک زدن و نخ دادن کشیدن؛ دو راهکار مرسوم برای محافظت از دندان ها هستند؛ اما فکر می کنید استفاده از همین دو شیوه به تنهایی می تواند سلامت دندان های ما را تضمین کند؟ روشن است که پاسخ چنین سؤالی منفی است، برای داشتن دندان هایی سفید و سالم که لبخندی زیبا را به ما هدیه می دهند باید تغییراتی در سبک زندگی و به خصوص رژیم غذایی ایجاد کرد. بنابراین، اگر می خواهید مخارج سرسام آور دندان پزشکی را تجربه نکنید و به صورتی طبیعی دندان هایی سالم داشته باشید، گزارش ما را دنبال کنید تا با خوراکی هایی که تأثیری بی نظیر در حفظ سلامت دندان دارند آشنا شوید.