نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تاثیر پتاسیم در جلوگیری از فیبریلاسیون دهلیزی بعد از جراحی قلب پایگاه خبری لقمه: یک مطالعه جدید نشان داده است که ...

  دلیل پوسیدگی فزاینده دندان‌های کودکان چیست؟ پایگاه خبری لقمه: یک متخصص دندانپزشک کودکان گفت: ا...

  آب کرفس از فشارخون بالا پیشگیری می‌کند کارشناس صنایع غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بیماری‌های تابستانی را دور بزنید! محققان می‌گویند در تابستان فعالیت میکروب‌ها (باکتری‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها، قارچ‌ها و...) به شدت افزایش می‌یابد. هوای گرم رشد و فعالیت آنها را تشدید کرده و همین مسئله خطر ابتلا به بیماری‌‌های مختلف در قلب، کبد، کلیه، پوست، چشم و مغز را افزایش می‌دهد.
کلم kale مفید برای لاغری و سم زدایی از بدن یکی از اعضای خانواده ی کلم ها، کلم کیل Kale هست که به لاغری، سم زدایی از بدن و مقابله با پوکی استخوان کمک زیادی می‌کند اما جزو کلم‌های ناشناخته محسوب می‌شود.
7 ماده غذایی برای مبارزه با چربی های شکم امروزه بیماری های التهابی و چاقی موضعی شکم افزایش پیدا کرده است که بسیاری از مردم را با مشکل روبرو کرده است مواردی که در زیر ذکر می شود در کاهش التهابات و کاهش چربی شکم موثر است در صورتی که از این مواد غذایی استفاده کنید و ورزش روزانه را با آن همراه کنید چربی موضعی شکم شما کاهش پیدا می کند.
رازیانه، تازیانه‌ای بر بیماری‌ها گیاه «رازیانه» با فوائد درمانی متنوع در درمان کم‌خونی، سوء‌هاضمه، یبوست،‌ اختلالات تنفسی و اختلالات قاعدگی مفید است و علاوه بر اینها به عنوان یک خوشبوکننده موثر برای رفع بوی بد دهان استفاده می‌شود.