نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خودمراقبتی، ارزان‌ترین راه جلوگیری از مشکلات پرهزینه دندانی رئیس دانشکده‌ دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید ص...

  راهکارهایی برای جداسازی و بازیافت پسماند رستوران‌ها پایگاه خبری لقمه: مهم است که رستوران‌ها، شهرداری‌ه...

  راه های مبارزه با بوی بد دهان رعایت بهداشت اولین سلاح برای مبارزه با بوی بد دهان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راز موفقیت در مشتری مداری زندگی در شهر بزرگی مثل تهران که هزینه های سرسام آوری در آن رقم می خورد مستاجران را هر سال یا دست کم چند سال یک بار به محله دیگری سوق می دهد . در این میان ناگزیری با هم محله ای های جدید بر حسب نیاز مراوده داشته باشی یکی از این هم محله ای ها فروشنده یا فروشنده های محترم سوپرمارکت یا به قول قدیمی ها خواروبارفروشی محله است ....
طب مدرن یا سنتی؛ کدام‌یک دوای دردهای امروز ماست؟ پایگاه خبری لقمه: دردهای عجیبی از راه رسیده است. می‌گویند پزشکی مدرن از درمان عاجز است. آیا طب سنتی ممکن است بتواند کاستی‌های علم مدرن را جبران کند؟
آشنایی با یک رژیم غذایی برای داشتن قلب سالم بیماری‌های قلبی و عروقی یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در دنیا است. همچنین شایع‌ترین علل مرگ و میر در کشور ما نیز بیماری‌های قلبی – عروقی است. افزایش این نوع بیماری ناشی از تغییرات در رژیم غذایی، فعالیت بدنی و مصرف دخانیات بوده که به دلیل تغییر در شیوه زندگی ناشی از شهرنشینی و صنعتی شدن پدید آمده است.
قهوه سبز با کدام داروها تداخل دارد پایگاه خبری لقمه: مردم قهوه سبز را برای چاقی، دیابت، فشار خون بالا، کلسترول بالا و بسیاری از شرایط دیگر مصرف می کنند، اما هیچ مدرک علمی خوبی برای حمایت از این موارد وجود ندارد.