نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تلخی زیتون این‌گونه از بین می رود اگر میخواهید زیتون را خود در منزل عمل آورید این مط...

  ارتباط مصرف چای با پوکی استخوان پایگاه خبری لقمه: تــراكم معــدنی اســتخوان در ارز...

  تربچه بخورید تا پوستی صاف و درخشان داشته باشید مصرف منظم سبزیجات علاوه بر سلامتی بدن و نشاط و تند...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ارتباط غذا با طول عمر از نگاه قرآن و احادیث امروزه دانشمندان معتقدند که انسان با دور ساختن عوامل مرگ می‌تواند عمر نامحدود داشته باشد. همین مسئله باعث شده تا محققان در محیط آزمایشگاه با بهبود شرایط زندگی، عمر حشره ای را به هشتاد برابر افزایش دهند.
غذاهای ایرانی سالم ترند/لزوم تهیه لیستی از غذاهای سنتی هر استان/غذاهای صنعتی را جایگزین غذاهای سنتی نکنید رییس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران گفت:«روند رو به گسترش بیماری های ناواگیر متولیان سلامت را نگران کرده است ومتاسفانه سن ابتلا به بیماری هایی که در این دسته جا می گیرند نیز در حال کاهش اس تا جایی که بعضی از متخصصان قلب شاهد جراحی های عروق قلب در سنین پایین تر از 40 سال هستند.»
درمان آکنه با محلول‌های خوراکی تا به حال شده كه شب هنگام خواب ناگهان ببینید یك جوش زشت و چركی روی صورت‌تان خودنمایی می‌كند، در حالی كه فردا به یك مهمانی دعوت هستید یا می‌خواهید با فردی ملاقات كنید كه برایتان اهمیت زیادی دارد.
مزاج پاییز و زمستان و تدابیر آن مزاج این فصل، سرد و خشک است. مزاج فصل پائیز در سرما و گرما معتدل، ولی در تری و خشکی همانند بهار به اعتدال نیست چون آفتاب تابستان هوا را کاملاً خشک نموده و اسباب تری در این فصل چندان آشکار نیست.