نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  این خوراکی‌های باهوش کننده را بشناسید! کارشناس مسئول مواد خوراکی و آشامیدنی معاونت غذا و ...

  رنگ و اسانس می‌خوریم یا چای طبیعی؟ رییس سازمان چای که به گفته خودش تا به حال چای خارج...

  خوراندن غذای سفره به کودک زیر یک سال، زمینه ساز بروز آلرژی است اغلب شکایت والدین از سرماخوردگی‌های طولانی مدت کود...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

كاهوی دو و نیم متری هنرمند تهرانی در جشنواره شیراز + تصاویر «محمدصالح حجت الاسلامی» یکی از هنرمندان دعوت شده جشنواره «بهترین ها از دور ریختنی‌ها»، شمایی از یک کاهوی دو متر و نیمی را با استفاده از کاغذ روزنامه، لاستیک ماشین و مواد دور ریختنی دیگر ساخت.
بیخوابی با نوشابه های انرژی زا براساس نتایج یک مطالعه جدید، نوشیدنی‌های انرژی زا موجب افزایش مشکل بی خوابی و بروز حالت عصبی در مصرف کنندگان آن میشود،‌در سال های اخیر مصرف نوشیدنی های انرژی زا در میان افراد از جمله ورزشکاران افزایش یافته که می تواند تاثیرات منفی قابل توجهی بر سلامت آنان داشته باشد.
بهترین نوشیدنی‌ها برای کودکان پیش‌دبستانی پزشکان اطفال آب و شیر را بهترین و مناسب‌ترین نوشیدنی برای کودکان پیش‌دبستانی می‌دانند.
ویژگی های عسل مرغوب چیست؟ برای بهره بردن از خواص فراوان و شفا د هندگی عسل، از این نوع استفاده نکنید. در حالت کلی عسل تهیه شده از مواد قندی که زنبور عسل هیچ گونه نقشی در جمع آوری آن نداشته باشد و افزودن هر ماده ای دیگر اعم از مواد قندی و انواع اسانس ها، رنگ ها وانواع نگهدارنده ها به عسل، جزء موارد تقلب محسوب می شود و ارزش آن در مقایسه با عسل صفر است.