نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بی‌خوابی شبانه تمایل به خوردن فست فود را افزایش‌می‌دهد محققان آمریکایی دریافتند: افرادی که خواب شبانه ندا...

  خربزه از بیماری‌های قلبی و عروقی پیشگیری می‌كند یک کارشناس تغذیه در یزد، گفت: مصرف خربزه در پیشگی...

  خواص انار در طب سنتی این میوه كه از آن به عنوان میوه ای بهشتی یاد میشود...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مصرف زیاد آسپرین منجر به کوری می‌شود پژوهشگران علوم پزشکی در دانشگاه ویسکانسن آمریکا دریافتند: افرادی که به طور دائم آسپرین را به مدت دست کم ۱۰ سال مصرف می‌کنند؛ با خطر نابینایی و بیماری ماکولا دژنراسیون (Macular degeneration) ‏ روبه رو هستند که با بالارفتن سن در ارتباط است.
این چربی شما را چاق نمی‌كند گرچه ممكن است بافت چربی در قسمت‌های مختلف بدن ذخیره شده باشد، اما صرف‌نظر از محل ذخیره چربی در بدن، باید پذیرفت چربی، چربی است و هرچه مقدار چربی ذخیره شده در بدن كمتر باشد، بهتر است. البته این موضوع درباره چربی ـ كه با عنوان چربی قهوه‌ای از آن نام برده می‌شود ـ صدق نمی‌كند.
گلاب‌گیری در کوچه‌های قدیمی تهران+ عکس گلاب ناب کاشان و کرمان شنیده‌اید اما کسی تا به حال از گلاب ناب تهران چیزی نگفته است. گلابی که سال هاست در کوچه پس کوچه‌های جنوب تهران از دیگ‌های مسی می‌جوشد و در شیشه‌های نیزه‌ای راهی خانه و مغازه می‌شود.
صنعتی به نام تولید اسنک اسنک‌ها، میان‌وعده‌هایی هستند که به طور موقت گرسنگی را برطرف می‌سازند و انرژی مختصری نیز برای انجام کار فراهم می‌کنند. پفک، چیپس و پاپ کورن از معروف‌ترین اسنک‌ها هستند.