نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اهمیت تغذیه در دوران بارداری تغذیه باید حاوی تمام مواد مورد نیاز برای رشد و نم...

  بدن انسان روزانه به چقدر گوشت احتیاج دارد؟ گرفتن کالری از گوشت تنها که پر از چربی است، مضرات ...

  زرده تخم‌مرغ به اندازه سیگار مضر است! لقمه: نتایج یك آزمایش جدید نشان داده است كه وقتی ص...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تاثیر روانی تغذیه بر انسانها چگونه است ؟ تا به حال به این موضوع فكر كرده‌اید كه در شبانه‌روز، چقدر وقت‌تان صرف خوردن و آشامیدن یا فكركردن به این دو موضوع می‌شود؟ سعی كنید یك روز، زمانی را ‌كه صرف آماده‌‌‌كردن یا خوردن غذا و فكر كردن در مورد این موضوع می‌كنید، ثبت كنید. احتمالا این زمان بسیار بیشتر از زمانی خواهد بود كه صرف كارهای دیگر می‌كنید.
۹ چیزی که تیروئیدتان را تهدید می کند بحث در مورد ترکیبات شیمیایی، یک موضوع تخصصیه. اما چاره ای نیست برای حفظ سلامت باید بخشی از این مواد رو شناخت. از جمله این ترکیبات پرفلورنیته (PFCS) . این ماده نوعی فلورید شیمیایی با ویژگی های منحصر به فرده.
۱۴ ماده غذایی که طول عمر را زیاد می‌کند یک متخصص تغذیه گفت: به جای آنکه به دنبال روش‌های عجیب و غریب باشیم اگر ۱۴ ماده غذایی را در زنجیره غذایی روزانه بگنجانیم نه تنها بسیاری از بیماری‌ها را از خود دور می‌کنیم بلکه طول عمر بیشتری خواهیم داشت.
۹۰ نانوایی در این شهر نان رایگان می‌دهند پایگاه خبری لقمه: در زابل یک فرد نیکوکار و پر تلاش سعی کرده که نانوایی‌های زابل را در طرح «نان مهربانی» عضو کند تا بتواند کمکی برای خانواده‌های نیازمند باشد.