نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  فوت و فن پخت سالم ته چین اگر در تهیۀ ته چین برخی نكات در نظر گرفته نشود، به...

  نقش ویتامین D در سلامت بدن ویتامین D از جمله ویتامین‌هایی است که دریافت آن از...

  یک راه‌حل ادویه‌ای برای کنترل دیابت پزشکان در یک مطالعه جدید تاکید کردند که دارچین نه ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

درویش پور: چرا منتظر نوروز نباشیم؟ پایگاه خبری لقمه: مدیرعامل برج میلاد گفت: ما در محدوده پر التهابی از زمین زندگی می کنیم؛ نوروز اگر می تواند بهانه ای باشد برای همدلی چرا بر چشم نگذاریمش؟ نوروز با خودش رنگ می آورد و بر سیاهی و تیرگی غلبه می‌کند؛ چرا منتظرش نباشیم؟
10 ماده غذایی موثر برای سلامت موها به گفته یک کارشناس تغذیه در نیویورک، رژیم غذایی نامناسب، استعمال سیگار، عدم تعادل هورمون‌ها و کم خوابی در سلامت موها اثر می‌گذارد.
کدام مواد غذایی ایرانی اش، بهتره؟ سال‌های زیادی است كه این عقیده در ذهن ایرانی‌ها جا افتاده که «جنس خارجی بهتر از جنس ایرانی است!» البته این موضوع فقط درمورد لباس، لوازم خانگی و... مطرح نیست و بسیاری معتقدند مواد غذایی خارجی نیز نسبت به مشابه ایرانی برتری دارند.
میوه های ممنوعه برای دیابتی ها/دیابتی ها شیر را از برنامه غذایی حذف نکنند یک عضو هیات علمی دانشکده تغذیه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه بیش از 10 درصد جمعیت کشور را افراد مبتلا به دیابت تشکیل می دهند، شیوه زندگی مردم را علت اصلی افزایش آمار ابتلا به دیابت دانست و تاکید کرد:« ذائقه کودکان ما از سنین کم به مصرف مواد شیرین آشنا می شود لذا در بزرگسالی تمایل زیادی به مصرف شیرینی جات پیدا می کنند.»