نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تابستان فصل وفور ویتامین D بیشترین مقدار ویتامین "D" موجود در بدن در اواخر تا...

  هفت حرکت برای کنترل نامحسوس وزن! در بسیاری از موارد، ممکن است فکر کنیم با حذف یک وع...

  خوابیدن بلافاصله بعد از غذاخوردن مضر است خوابیدن، بلافاصله پس از صرف غذا، گوارش غذا را مختل...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فست فودها و اختلال در سوخت و ساز بدن پایگاه خبری لقمه: پیر، جوان، کودک، چاق، لاغر، عادی، در هر شرایطی که هستید باید از خطرهای هر روز و هر شب رفتن به همبرگر فروشی و پیتزا فروشی آگاه باشید و سعی کنید دفعات این برنامه‌ها را به حداقل برسانید. اما اگر چاق هستید، به دانسته‌هایتان این را هم اضافه کنید، خطر فست فودها، علاوه بر چاق کردن افراد و افزایش خطر بیماری‌های قلبی، اختلال در سوخت و ساز بدن است که به ویژه در افراد چاق بیشتر است. یعنی آدم هایی که چاق هستند، بیشتر از افراد لاغر، از این غذاها آسیب می بینند.
هنر و سینما در بسط فرهنگ محیط زیست نقشی موثر دارد پایگاه خبری لقمه: معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هنر و سینما در بسط فرهنگ محیط زیست نقشی اساسی دارد و سازمان محیط زیست از برپایی ششمین جشنواره فیلم سبز حمایت می کند.
ضررهای مصرف زیاد چای سیاه نوشیدن یک فنجان چای داغ پس از یک روز پرمشغله می تواند خستگی را از تن درآورد. قرن هاست که از این نوشیدنی داغ و آرام بخش، برای آرام کردن ذهن و بدن استفاده می شود.
دلایل حامد توسلی برای طبخ کمتر غذاهای گوشتی در تلویزیون پایگاه خبری لقمه:حامد توسلی گفت: من مطمئنم یک درصد قشر متوسط رو به بالا و 99 درصد قشر ضعیف بیننده برنامه ما هستند. من برای رضایت و خوش آمد آن یک درصد نمی توانم استیک بپزم.