نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تنظیم غلظت خون با تغذیه استفاده‌ی فراوان از میوه‌ها و سبزی‌های تازه در روز...

  شبها گرسنه نخوابید/ توصیه‌های طب سنتی برای شام یک متخصص طب سنتی گفت: نباید شبها با شکم خالی خوابی...

  راه سفید کردن دندان‌ها چیست؟ رنگ سفید دندان‌ها و یک لبخند که در آن دندان‌های س...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

همه چیز درباره داشتن لثه سالم و زیبا اگر بپرسید مهم‌ترین جزء یک لبخند زیبا چیست قطعا همه می‌گویند دندان سالم و زیبا. اما در کنار سلامت و زیبایی دندان‌ها، سلامت و فرم لثه‌ها نیز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است در حدی که زیباترین دندان‌ها اگر با لثه‌ای بیمار و عفونی احاطه شوند نه‌تنها لبخند زیبایی نمی‌سازند بلکه به دلیل عفونت لثه یا تحلیل رفتن آن جلوه خود را نیز از دست داده و صاحب چنین دندان و لثه‌ای قطعا لبخند زیبایی نخواهد داشت.
غذاهای مرگ ‌آور، مهمان سفره ایرانی ‌ها «شکم سیر باشد، چه گندم چه جو» این اصطلاحی است که ما ایرانی‌ها صدها سال قبل، برای لزوم قناعت‌ورزی تکرار کرده‌ایم، اما این روزها دیگر نه‌ فقط مهم است شما چه می‌خورید، بلکه این که شما چه چیزی نمی‌خورید، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
کاربردهای زیبایی و رژیمی روغن نارگیل لیست زیر 10 روش را آموزش می دهد که باعث می شود روغن نارگیل در روتین روزانه شما قرار بگیرد و بتوانید محصولات شیمیایی و سمی را برای همیشه از زندگی خود بیرون کنید.
ویژگی های یک شام مناسب برای جلوگیری از چاقی در شب هرمون هایی که متابولیسم را بالا می برند و باعث سوخت و ساز غذا در بدن می شوند ،مانند خودمان در حالت استراحت به سر می برند و به همین دلیل غذاهای سنگینی که مصرف می کنیم فقط در بدن تجمع پیدا می کنند و به چربی تبدیل می شوند و باعث بروز چاقی در افراد می شوند.