نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  تأثیر مصرف گردو بر بهبود ویژگی اسپرم تحقیقات اخیر در دانشگاه کالیفرنیا نشان می‎دهد مصرف...

  در مورد میکروبی شدن معده چه می دانید؟ خوب جوید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن غذا، وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه‌های کم و...

  دردسرهای خوردن از کجا می آید؟ پایگاه خبری لقمه: علت اصلی بیماری ناشناخته میباشد,...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با خواص شگفت‌آور لیمو از نوع ترش و شیرین لیمو (از مرکبات) محصولی معجزه‌آسا برای کشتن سلول‌های سرطان است ؛ که ۱۰۰۰۰ بار قوی‌تر از شیمی درمانی است.
12 غذا برای خانم هایی که بتازگی مادر شده‌اند به عنوان خانمی که اخیرا مادر شده ، یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای خود و کودک خود انجام دهید، اینست که غذای سالم بخورید.
این 10 نوع خوراکی شما را از رفتن به دندان پزشک بی نیاز می کنند پایگاه خبری لقمه: مسواک زدن و نخ دادن کشیدن؛ دو راهکار مرسوم برای محافظت از دندان ها هستند؛ اما فکر می کنید استفاده از همین دو شیوه به تنهایی می تواند سلامت دندان های ما را تضمین کند؟ روشن است که پاسخ چنین سؤالی منفی است، برای داشتن دندان هایی سفید و سالم که لبخندی زیبا را به ما هدیه می دهند باید تغییراتی در سبک زندگی و به خصوص رژیم غذایی ایجاد کرد. بنابراین، اگر می خواهید مخارج سرسام آور دندان پزشکی را تجربه نکنید و به صورتی طبیعی دندان هایی سالم داشته باشید، گزارش ما را دنبال کنید تا با خوراکی هایی که تأثیری بی نظیر در حفظ سلامت دندان دارند آشنا شوید.
چرا بی دلیل چاق می شویم؟ شاید شما هم از افرادی هستید که احساس می‌کنید جدیدا بدون دلیل چاق شده اید. افرادی زیادی در هنگام مراجعه به کلینیک های کاهش وزن ذکر می‌نمایند که در ماههای اخیر بدون آن که تغییری در غذای خود داده باشند دچار افزایش وزن شده اند. واقعیت آنست که چاقی و افزایش وزن رخ نخواهد داد مگر آن که تعادل بین انرژی دریافتی و انرژی سوخت و ساز شما به هم بخورد.